על פי הסטראוטיפ המגדרי המיושן, גברים רוצים סקס יותר מנשים והם גם לעולם לא יגידו לא להצעה מינית מפתה. כמובן שבמאה ה-21 אנחנו מבינים שהמציאות יותר מורכבת, כשלמעשה יש הרבה מקרים שמהצב הוא דווקא הפוך לחלוטין. על כך יוכל להעיד תושב בריטניה, שכבר הותש לחלוטין בגלל הדרישות המיניות של חברתו.

הוא טוען שהוא זה שצריך לסרב לה ולחפש תירוצים למה היום הוא לא יכול לעשות את זה, בעוד היא לא מפסיקה לדרוש ממנו עוד ועוד. לדבריו, השניים הכירו באתר הכרויות, ובגלל שהם גרים רחוק זה מזו הקשר שלהם היה תחילה וירטואלי, והתבסס בעיקר על סקייפ. "התאהבנו דרך האינטרנט, והפעם הראשונה שעשינו את זה הייתה כשהיא עברה לגור איתי", הסביר הגבר האלמוני במכתב ל"דיילי סטאר" הבריטי, "כצפוי, הימים הראשונים שלנו יחד היו מלאי סקס".
אבל כשחמישה חודשים לאחר מכן המצב עדיין נמשך, הוא הבין שהוא בבעיה: "תקופת התשוקה לא דעכה ואני כבר מותש לחלוטין. אני מבין שבת זוגי אוהבת אותי וחושקת בי, אבל אני לא מצליח לעמוד בקצב של הדרישות המיניות שלה". 

בת הזוג רוצה סקס כל יום כל היום. אילוסטרציה: אינגאימג
בת הזוג רוצה סקס כל יום כל היום. אילוסטרציה: אינגאימג

 
גם כשהם יוצאים לבלות היא כל הזמן נמרחת עליו ומביכה אותו מול חברים שלו. אלו צחקו על כך, אך גם הביעו דאגה מהמראה הכחוש שלו: "ירדתי המון במשקל בגללה וחברים שלי אומרים שאני נראה תשוש. אם היא הייתה יכולה היא הייתה עושה סקס שלוש פעמים ביום כל יום. היא עולה עלי יום ולילה במהלך השבוע ובסוף השבוע".


הוא אומנם מעולם לא ניסה להתעמת איתה, אבל כשהוא מנסה להתחמק מסקס היא מיד תוקפת אותו. "אם אני מסרב לה היא מתחילה להתעצבן ומאשימה אותי שאני בוגד בה, מה שממש לא נכון", הסביר, "אני לא רוצה להישמע נמושה אבל אני מותש לחלוטין ואני לא אוהב את זה".