נציג ישראל אירוויזיון, קובי מרימי, שידוע כמי שבוכה כל פעם שהוא שר, חושף את הסיבה לדמעות. בפוסט שפרסם היום (רביעי) באינסטגרם, כותב הזמר - בעברית ובאנגלית: "הנה אני בוכה. בוכה כי אני לא מאמין שהרגע הזה הגיע. בוכה כי עבדתי כל כך קשה. בוכה כי אני שר מהבפנוכו של הבטן".

"בוכה כי המסר של השיר שלי כל כך חשוב. בוכה כי המשפחה שלי גאה בי. בוכה כי אחרי המון שנים אני גאה בעצמי. בוכה כי אין בזה שום דבר רע. בוכה כי אין בזה שום דבר רע. בוכה כי אין בזה שום דבר רע".
"אז הנה אני בוכה. תבכו גם, זה משחרר. אבל לא לידי. זה עלול לגרום לי לבכות. נתראה ביום שבת בגמר הגדול. שיר מספר 14".
 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Here I am crying. Crying because I do not believe this moment has come. Crying because I worked so hard. Crying because I sing from the inside of my stomach. Crying because the message of my song is so important. Crying because my family is proud of me. Crying because after many years I'm proud of myself. Crying because there's nothing wrong with it. Crying because there's nothing wrong with it. Crying because there's nothing wrong with it. So here I am crying. Cry too, it feels so good.. But not next to me.. it might make me cry. See you on Saturday in the grand finale. Song number 14 הנה אני בוכה. בוכה כי אני לא מאמין שהרגע הזה הגיע. בוכה כי עבדתי כל כך קשה. בוכה כי אני שר מהבפנוכו של הבטן. בוכה כי המסר של השיר שלי כל כך חשוב. בוכה כי המשפחה שלי גאה בי. בוכה כי אחרי המון שנים אני גאה בעצמי. בוכה כי אין בזה שום דבר רע. בוכה כי אין בזה שום דבר רע. בוכה כי אין בזה שום דבר רע. אז הנה אני בוכה. תבכו גם, זה משחרר.. אבל לא לידי.. זה עלול לגרום לי לבכות. נתראה ביום שבת בגמר הגדול. שיר מספר 14 Pic @ohadkab Styling @yali_avichzer @eurovision #Eurovision #vote #home #14 #cry #laugh

A post shared by KOBI MARIMI (@kobimarimi) on