להקת שלוה מגשימה את החלום: הערב (רביעי) התקיימה חזרה גנרלית לקראת חצי הגמר השני של האירוויזיון בתל אביב, במהלכה ערכה חזרה גם להקת שלוה שלקחה חלק בהתמודדות על הזכות לייצג את ישראל באירוויזיון במסגרת התוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" אך פרשה בגלל שהחזרות לתוכנית נערכות השבת. מיד אחרי החזרה ערכה הלהקה מסיבה עיתונאים בה דיברו חבריה על החוויה של הופעה מול מיליוני צופים.
מנהל הלהקה, שי בן-שושן, אמר: "הלהקה קמה כחלק מתרפיה בארגון שלווה, ואליה הצטרפו לאט לאט עוד ועוד משתתפים מהמרכז שממוקם בירושלים. הארגון משרת ילדים מלידה ועד הבגרות. שלוה עוזרת להורים שלא רוצים לשלוח את ילדיהם למוסד, מקום בו הם יכולים להיות אחרי בית הספר. עבדנו קשה עד היום, כל חבר בלהקה הוא מוזיקאי".
דינה סמטה, אחת מצמד הזמרות של הלהקה סיפרה על התקופה בה החלה לעבוד עם הלהקה: "התחלנו לעבוד על הקליפ הראשון שלנו one way לפני שנתיים, זו הפעם הראשונה שהבנתי מה זה לעמוד מול מצלמה ולהיות אמן אמן".

צילום: קיץ ברבנר

כשנשאלה כיצד היא מרגישה כמעט לייצג את ישראל באירוויזיון ענתה סמטה: "לא כמעט הגענו, הגענו למקום שחלמנו להגיע אליו. אומנם לא בדרך שחשבנו, בשבילנו זה כבוד אדיר לייצג את המדינה שלנו בחצי הגמר".
אנאל סיפרה על החוויה של עלייה לישראל בגיל: "כשבאתי לישראל היה לי קשה עם העברית. המוזיקה עזרה לי לתקשר עם הסביבה כשהשפה הייתה מחסום". יאיר פומברג, חבר הלהקה הוסיף: "המדינה מאחורינו, העולם מאחורינו, אנחנו הולכים להפציץ".
כשנשאל מדוע בחרו חברי הלהקה ללכת לתוכנית בידיעה כי היא דורשת חזרות בשבת ענה בן שושן, מנהל הלהקה: "כשהתחלנו לנגן אנשים היו קמים והולכים, הם לא היו מקבלים את האחר. עבדנו קשה, לא ויתרו, והשתפרנו, הגענו אחרי עבודה קשה ל'כוכב הבא'. בהתחלה לא האמנו שאנחנו כל כך טובים, פתאום מצאנו את עצמנו בגמר. הכל עבר מהר. אני חושב שמה שעשינו היה דבר נכון, יצרנו שינוי ענק בחברה הישראלית. אנשים רוצים לשבוע את חברי הלהקה לא כי הם גימיק אלא היא אנשים באמת רוצים לשמוע אותם".
סמטה ענתה על השאלה מה החלום הבא: "אנחנו כבר באמצע החלום, אחרי כל האהבה שקיבלנו אנחנו רוצים לעשות מוזיקה, להמשיך ליצור שירים, לטוס להופיע בכל מיני מקומות. מחר נבצע את השיר 'מיליון חלומות', שמדבר על אדם שחולם ורודף אחרי החלומות שלו וזה המסר שלנו".