הגישה לוויקיפדיה בכל השפות חסומה בסין מאז החודש שעבר, כך נמסר מקרן ויקימדיה, המפעילה את האתר. בעבר, האתר היה חסום רק בשפה הסינית, אך על פי הדיווחים בחודש שעבר הוא הצטרף לרשימה ארוכה של אתרים שחסומים לגישה בפני התושבים הסינים.
בהודעת הארגון נמסר: "לא קיבלנו הודעה מוקדמת על כך. בסוף אפריל קבענו כי ויקיפדיה אינה נגישה יותר בסין, ולאחר ניתוח דוחות פנימיים, אנחנו יכולים לאשר שוויקיפדיה חסומה בכל השפות". כאמור לא מדובר בדבר תקדימי, שכן ויקיפדיה נחסמה בעבר לסירוגין בטורקיה (בשנת 2017) ובחודשים האחרונים היא נחסמת לסירוגין בוונצואלה.
אתר נוסף החסום בסין הוא גוגל, ובקיץ האחרון דווח כי אלפבית עובדת על גרסה מיוחדת למנוע החיפוש, המפותחת בשיתוף פעולה עם הממשל הסיני. הדבר עורר ביקורת רבה מצד עובדי החברה וגם מצידם של בכירים בארצות הברית, בהם סגן הנשיא מייק פנס. מנכ"ל גוגל סונדאר פיצ'אי התייחס לנושא בעדות שמסר בפני ועדת השיפוט של הקונגרס בשנה שעברה. "גוגל פיתחה ובחנה כיצד חיפוש כזה עשוי להיראות. הפיתוח נמשך זמן מה, ובשלב מסוים למיטב ידיעתי עבדו עליו כמאה עובדים", הסביר.

הוא הדגיש כי החברה לא מנהלת דיונים בנושא עם הממשל הסיני וכי ינקוט בשקיפות מלאה, במידה והחברה תחל להעביר מוצרים לסין. מנוע החיפוש של גוגל חסום במדינה מזה כשמונה שנים, אך חברת האם אלפבית מנסה להיכנס מחדש למדינה, באמצעות הטלפונים החכמים. בחודש אוגוסט פורסם כי הוא כתב מכתב למחוקקים בארצות הברית, והסביר בו שמנוע חיפוש כזה ייתן הטבות לסין, אך לא ברור אם גוגל יכולה להפעיל את השירות שם. עם זאת, גורם בממשל הסיני ששוחח עם סוכנות הידיעות רויטרס, אמר כי זה "לא סביר שגוגל תקבל אישור להשקת מנוע החיפוש ב-2019".