מטפלת בת 64, תושבת אחד המושבים באזור נס ציונה, נעצרה הבוקר (חמישי) על ידי המשטרה בחשד להתעללות בתינוק בן שנה. היא הובאה לבית משפט השלום בראשון לציון, שם הוארך מעצרה בארבעה ימים. אתמול הפיצה המשפחה סרטון בפייסבוק, בו תועדה המטפלת כשהיא סוטרת פעמיים בפניו של התינוק, מה שהביא לחקירתה ובהמשך למעצרה. 


בפוסט בפייסבוק כתבה דודתו של התינוק: "תמיד אמרתי לעצמי 'לנו זה לא יקרה' והיום 'בום',  זה התפוצץ לנו בפרצוף. כל היום אתה שומע על מטפלות מתעללות, מזדעזע, מזיל דמעה ולא מאמין שאדם יכול להפוך לחיה. והיום נכנסה לרשימת המכות המטפלת של האחיין שלי, ששומרת עליו, שאמורה לתת לו חום ואהבה. ובמקום זה תראו בסרטון ולא תאמינו - סטירות שלא להאמין. הילד בן שנה בעוד חודש. מפסיק לבכות, ורק אלוהים יודע מה הילד עבר באותם רגעים. נס ציונה, בית עובד, תזהו לנפשותיכם - המכשפה שומרת על ילדים ערב ערב. המשטרה מעורבת".



בתחילת החודש שעבר נעצרו שתי מטפלות בגן ילדים בחיפה בחשד להתעללות בתינוקת כבת חצי שנה. המטפלות נעצרו לאחר שבמשטרה התקבלה תלונה מתושב העיר, שהודיע כי בעת שלקח את בתו בת החצי שנה מהמעון, הוא הבחין כי פניה חבולות. בתוך כך, עלה חשד כי מדובר בתקיפה והתעללות בתוך הגן. 

חודש בלבד לפני כן נעצרה גננת בעקבות תיעוד שלה בו היא נראית כשהיא מטלטלת פעוט. הגננת בת ה-60 לחייה עובדת בגן פרטי ונראית בסרטון כשהיא סוטרת לפעוט, מטלטלת אותו ואף זורקת אותו באוויר.