נראה כי מאז פיצול ערוץ 2 לפני כשנה וחצי הזכייניות ממשיכות לדבוק בנוסחה הישנה שאומרת "ריאליטי=רייטינג". תוכניות המציאות הגדולות אומנם מצליחות להביא לערוצים נתונים נאים, אך הם גם עולות להם סכומים נכבדים וההפסדים שנגרמו לערוצים במהלך השנה הראשונה מאז הפיצול היו שגרמו בסופו של דבר למיזוג "רשת" ו"ערוץ עשר". אחד האנשים שהצליחו לערער על המשווה היקרה הזו, הוא העיתונאי חיים אתגר שייצר לא פעם תכנים זולים להפקה, מעניינים וכאלו שגורפים נתוני רייטינג נאים.



אמש, אתגר עשה זאת שוב, כשהצליח להביא את הזמר צביקה פיק לראיון אישי ראשון מאז האירוע המוחי שעבר. שמונה חודשים לאחר האירוע שהתרחש בעת שהיה על טיסה מלונדון לתל אביב, הזמר סיפר: "קראתי את כל השמועות עלי. יש אנשים עם לב רע, מי שחשב שאני חולה או מת זה לא נכון. לא יכולתי לדבר. לקח זמן עד שאני למדתי את כל השפה העברית מההתחלה. הפה לא הפיק את כל מה שהוא היה אמור להגיד ופתאום זה נעלם וזהו".



ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש התוכנית "צביקה פיק - הראיון הראשון" של חיים אתגר ששודרה בזכיינית "קשת 12", עם 19.1 אחוזי רייטינג, מול "הישרדות" של "רשת 13" נפגעה מבריחת הצופים אל הראיון המסקרן וקיבלה את הנתון הנמוך ביותר לעונה, 13.3 אחוזים.





באותו הזמן, תאגיד השידור שקיבל בחצי הגמר הראשון של האירוויזיון 23.2 אחוזי רייטינג, לא הצליח לשמור על המספרים הגבוהים בתוכניות שמלוות את התחרות את ערב השידורים עם "אירופה לשלוש דקות" שקיבלה 3 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 17.8 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.4 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 5.2 אחוזים.