משברים בלתי פוסקים: החוזה בין הזמרת הבינלאומית מדונה לאיגוד השידור האירופי נחתם סופית. אתמול בצהריים עלתה לראשונה מדונה, שנחתה שלשום בלילה, על במת האירוויזיון בתל אביב לחזרה סגורה ראשונה לקראת הופעתה כשלעיניה רטייה, בעודה מוקפת עשרות רקדנים ורקדניות. כיוון שהחוזה בין הכוכבת לבין נציגי ה-EBU טרם נחתם אז, לא אושרה כניסתה לבמת החזרות, אך במשא ומתן התקבל אישור לכניסתה של הזמרת למתחם לביצוע חזרות.


עו"ד יורם ראב"ד, ממשרד שבלת ושות', המטפל מטעם חברת קומטק הפקות, נציגת הפילנטרופ סילבן אדמס, בהסכם מול נציגי מדונה אמר עכשיו: "החוזה בעניינה של מדונה הוא עם איגוד השידור האירופי ועם תאגיד השידור הישראלי נחתם. החוזה בעניין תרומתו של מר אדמס בין חברת קומטק לבין נציגי מדונה ייחתם בקרוב. נותרו מספר נושאים טכניים שאני בטוח שיפתרו היום או לכל המאוחר מחר. אין ספק שהופעתה של מדונה בזכות תרומתו של אדמס תביא להגדלה משמעותית של החשיפה והצפייה באירוויזיון ברחבי העולם".


לאחר דין ודברים אושרה לבסוף חזרתה ולפי ההערכות היא צפויה לבצע שניים וחצי שירים, כשחצי השיר יהיה גם הלהיט Like A Prayer. אחת הסיבות לבעיות שנוצרו סביב הופעתה באירוויזיון היא ביצוע השיר, שבתקופת יציאתו בשנות השמונים עורר את זעמה של הקהילה הקתולית, וכעת התעוררו שוב חששות לסערה סביב הופעה עמו.



כזכור, פעילי ארגון החרם נגד ישראל פרסמו פוסטים שונים בקריאה למדונה לבטל את הגעתה למדינה תחת ההאשטאג boycotteurovision2019. "בטלי את הופעתך בישראל, ילדי עזה צריכים את עזרתך", נכתב בתמונה ששיתפו הפעילים. היום (שלישי) התייחסה מדונה לטענות בהודעה שהוציאה לסוכנות הידיעות "רויטרס" ואמרה כי היא לעולם לא תפסיק להלחם למען זכויות אדם והיא מקווה למצוא "מסלול חדש לעבר השלום".

"לא אפסיק ליצור מוזיקה כדי להתאים לאג'נדה הפוליטית של מישהו", הצהירה מדונה. "לא אפסיק לצאת כנגד הפרות של זכויות אדם, בכל מקום בו הן יתרחשו. הלב שלי נשבר בכל פעם שאני שומעת על חפים מפשע שמאבדים את חייהם באזור הזה והאלימות שפעמים רבות נעשה בה שימוש כדי לשרת מטרות פוליטיות של אנשים שמרוויחים מהסכסוך העתיק הזה".