בת אל רוגוב, אמו של התינוק בן השנה שהוכה על ידי מטפלת בת 64, סיפרה הערב (חמישי) ב-103FM על החוויה שעברה משפחתה. בראיון לתוכניתם של בן כספית ורוני בר און, אמרה האם כי מצלמות שהוצבו בבית חשפו את ההתעללות שספג בנה מידי המטפלת וכי סימני אזהרה לגביה עלו לפני כן.

"גילינו דרך מצלמות האבטחה, פשוט נכנסנו להסתכל וגילינו את הנורא מכל. ראינו שהיא מתעללת בו כל היום מרביצה לו", אמרה. "היא מטפלת בבית, לפעמים אצלי בדירה ולפעמים בבית אמי. הייתי מביאה אותו כל בוקר לשם, היא הייתה איתו כמה שעות בבוקר ומתוכן הוא ישן כ-3 שעות. מצלמות האבטחה היו טרם תחילת עבודתה. הן היו גלויות ולמעשה צילמו כל הזמן. אחת אצלי ואחת אצל אמא שלי".

"היו כמה אזהרות במהלך הדרך. כשהילד היה חוזר עם סימנים, ולא רצה ללכת אליה. סימנים שכהורה צעיר אמרו לי שאני היסטרית ולחוצה מדי. הוא פשוט היה נתפס אליי עם ידיים ורגליים ומתחיל לבכות כשהיה רואה אותה. הוא ילד כל כך טוב. באחד מהסרטונים רואים שהיא מחליפה לו חיתול ומושכת אותו אליה שיעמוד ואז היא פשוט סוטרת לו פעמיים", הוסיפה האם. 



"בהמשך רואים שהוא שוכב על המזרן והיא ניגשה אליו, הרימה אותו, והטיחה אותו במקום אחר בלי שום סיבה. רואים שהוא בכה כי הוא רעב והיא פשוט נתנה לו לבכות. שלושה וחצי חודשים יותר מדי היא שירתה אותנו. זה תינוק", אמרה רוגוב.

"לא דמיינתי את זה, זה הסיוט הכי גדול, שלא האמנתי שלי זה יקרה. הלכנו למשטרה, התעמתנו איתה עם הסרטון. שאלתי אותה למה עשתה זאת, אז היא אמרה: "ליטפתי אותו". היא נעצרה, האריכו את מעצרה, אני מקווה שהיא תשב בכלא כי זה המקום שלה", הוסיפה. "היא בת 64. קיבלתי עליה המלצה ממישהי שאני מכירה, לא חפרתי בעברה. היא הייתה נראית לי מאוד דומה לאמא שלי, אימהית, סבתא".

מטפלת בת 64, תושבת אחד המושבים באזור נס ציונה, נעצרה הבוקר על ידי המשטרה בחשד להתעללות בתינוק בן שנה. היא הובאה לבית משפט השלום בראשון לציון, שם הוארך מעצרה בארבעה ימים. אתמול הפיצה המשפחה סרטון בפייסבוק, בו תועדה המטפלת כשהיא סוטרת פעמיים בפניו של התינוק, מה שהביא לחקירתה ובהמשך למעצרה.