מועמד מרכז-ימין לפרלמנט הדני פרסם מודעות באתר הפורנוגרפי "פורנהאב" על מנת להגיע לבוחרים. יואכים ב. אולסן, ספורטאי אולימפי לשעבר וחבר במפלגת הברית הליברלית מאז 2001, אישר בפוסט בפייסבוק מוקדם יותר השבוע כי המודעה שייכת לו. "כן, זה אני בפורנהאב", אמר אולסן. ולא, אין מחשבות גדולות מאחורי זה - אני רק מקווה שתצחקו הרבה".
רשת CNN מדווחת כי המודעה קראה למבקרים בפורנהאב "להצביע עבור יוקה", כינויו של יואכים, לאחר שיסיימו להשתמש באתר. הפוליטיקאי שילם 450 דולר עבור המודעות, דיווח הניו יורק טיימס. אולסן אמר לתאגיד השידור הדני כי שיטת הפרסום הלא שגרתית היא חלק ממאמץ רחב יותר "להיות איפה שהבוחרים".


"אתה חייב ללכת לכל מקום, אז חשבנו שזה יהיה כיף לשים מודעה בפורנהאב", אמר הפוליטיקאי. "חצי מהאינטרנט זה פורנו ואתה חייב להיות איפה שהבוחרים נמצאים. גם באתר פורנו". 

אולסן ומפלגת הברית הליברלית רצים בבחירות הכלליות של דנמרק, שיתקיימו ב-5 ביוני. אולסן הודה כי המודעות עוררו זעם בקרב חלק מהאנשים."היום אי אפשר להגיד כלום מבלי לעורר תרעומת. אני לא לוקח את זה קשה", אמר. "אלה שמכירים אותי כפוליטיקאי יודעים שאני פוליטיקאי רציני".