התחלה של מרד בליכוד: ח"כ גדעון סער, מבכירי המפלגה, תקף אמש בחריפות את הכוונה לקדם את "חוק החסינות" שמבקש ראש הממשלה בנימין נתניהו לקדם כבר בתקופה הקרובה. "אפס תועלת ומקסימום נזק", גיא פלג, הפרשן המשפטי של חברת החדשות, התייחס הבוקר (שישי) בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM לחקיקות הצפויות נגד בית המשפט העליון שצפויות בקדנציה הקרובה ולהיתכנות של הוצאת חקיקת התיקון לחוק החסינות לפועל.
"במשרד המשפטים מנסים ככל יכולתם ללכת אחורה, משום שהצעת החוק עוד לא הוגשה, ואגב היועמ"ש בכלל לא בארץ אלא בביקור עבודה ביפן, ולכן מנסים לא להתייחס לדבר שאנחנו לא יודעים בדיוק מתי יוגש ואיך יוגש ומה יכלול, ובכלל מדובר בחקיקה של הכנסת ולכן אני לא שומע אמירות מיוחדות".
מה, הולכים לרסק אותם. כל מערכת הצעות החוק שיוגשו ע"י אנשיו של רה"מ, זה נועד לנטרל אותם.

"בפרקליטות, מעניין אותנו מה תהיה עמדתו של היועמ"ש בעניין הצעות החוק שתוגשנה אם תוגשנה. בשל הרגישות וגם בשל העובדה שטרם מונה שר משפטים, מבקשים שם שלא להתייחס לתינוק שעוד לא נולד ולכן אין לי לומר לך אמירות למעט האמירות ששמענו של נשיאת ביהמ"ש העליון, שזה כבר מגיע לכיוון אחר על צמצום כוחו של בג"ץ, שמענו את דבריה ואין לי מה להוסיף על זה". 
"יש חוק והחוק קיים. לא ניתן כרגע לטעון שהחוק הוא פרסונלי והוא מתייחס לכך שיש פרוצדורה שפוליטיקאי יכול ללכת ולבקש להשאיר את חסינותו. אי אפשר לבוא ולומר היום החוק מוצא חן בעיני ומחר הוא לא מוצא חן בעיני. חוק פרסונלי הוא תועבה, אבל הוא עוד לא נחקק. באופן אמיתי, אני לא יודע להגיד לך מה יגיע לבסוף להצבעה בפרלמנט. אי אפשר לדעת איך הוא יגיע בסוף להצבעה".



פלג התייחס גם לתמלילי השיחות בין מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס לראש הממשלה נתניהו. "מדובר בשתי שיחות שמספרות - והחקירה העלתה וגם מוזס מספר, שבשונה ממה שחשבנו עד לחשיפה הזאת יש ביניהם ערוץ מאוד פעיל מ-1996, כך מוזס מספר. שתי ההקלטות האלה הן בשנת 2014 בהפרש של שבוע או עשרה ימים. למדתי כמה דברים - כשרה"מ בא ואומר לנוני מוזס יש אצלך בעיתון עיתונאים מאותרגים, לא שמעתי את מוזס אומר 'על מה אתה מדבר, מה זה הקשקוש הזה, זו אגדה', אין כאלה דברים בידיעות אחרונות'".  
"להפך, מוזס זורם איתו בשיחה ואומר לו 'מה פתאום, הנה אחד כבר לא מאותרג'. כשאתה הולך ומנסה לראות למה התכוון נוני מוזס, וכשמוזס גם אומר לרה"מ תראה איזה פוסט הוא העלה בפייסבוק ואנחנו מוצאים את הפוסט הזה שבו נפתלי בנט אומר דברים מאוד קשים 'ווינט ירו לי כדור רעל בראש', וזה בדיוק ממקם אותנו בין הפגישה הראשונה לפגישה השנייה, זאת אומרת שאנחנו רואים שהשיחות האלה שניסו בהתחלה גם רה"מ וגם מוזס שאמר שיחות בטלות, אמירות ריקות, אנחנו רואים שנעשה מעשה. ראש הממשלה בא ואומר לנוני שיש לו בעיה עם שני פוליטיקאים שלטענתו מאותרגים בידיעות אחרונות, ואז מיד עולה כותרת איומה נגד נפתלי בנט".

שקלת לשדר את הסאונד של זה או זה אסור?
"נו מה אתה חושב? אני אגיד לך מה, והאמת שאני נתקל בזה הרבה מאוד אפילו בתוך המערכת שלי. יש תחושה או הבנה כאילו שמשרד המשפטים ביום שהעביר את חומר החקירה לחשודים, מכנס מסיבת עיתונאים או שולח הודעה לעיתונות שבה יש את כל חומר הראיות, והרי זה לא המצב. המצב האמיתי שמשרד המשפטים לא מעביר את חומר הראיות, וסנגור לא אמור לתת לעיתונאים חומר שפוגע במרשו או פוגע במישורים אחרים, לכן אתה יכול לצאת מנקודת הנחה שאנחנו וכל העיתונאים שעוסקים בתחום הזה בעצם מתעסקים בעיקר או רק בניסיון להביא עוד ועוד חומרים".