יו"ר כחול לבן בני גנץ התראיין הערב (שישי) בתוכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ בערוץ 12. במהלך הראיון, הוא שחרר עקיצה קלה למפלגות אחרות, כשאמר: "אין לנו מפלגה של צייתנים". אסייג השיב - "אתם לא הליכוד", וגנץ הסביר: "זה מה שאמרתם". יו"ר כחול לבן נשאל האם ייתכן שלמרות שמטלת הרכבת הממשלה הוטלה של בנימין נתניהו, הוא יזכה לכהן בתפקיד - "יכול להיות שעוד אהיה ראש ממשלה", השיב, והתייחס לתרחיש שבו נתניהו ייכשל בהרכבת ממשלה. 
"בליכוד יש אנשים טובים ואני אומר להם - אתם לא מתביישים? אתם לא נבוכים מכך שמקטינים אתכם ולא נותנים לכם לדבר?", אמר, "אבל אני נלחם רק באויבים - ואותם אני הורג. אלחם בהם באמצעות מה שיש לי שזה לגייס את הציבור, להפגין, להגיש עתירות וגם להתראיין בתקשורת". 
בוא נחזור לנאום הניצחון שלך ערב הבחירות. איך הרגשת כשקמת בבוקר למחרת?

היתה טעות, לא פאשלה, וצריך לקחת עליה אחריות. אני את האשמה בטעויות שלי לא חולק. וכן התבאסתי. 

כאב לך שהכפישו אותך?
כל אחד נפגע כשפוגעים בו באופן אישי, ומעולם לא הסכמתי להגיע לרמה של פגיעה במשפחה. ספגתי את זה אל מול המטרה. 
"יש לי הרגשה שהביבי עזב את נתניהו", הוסיף, "הכרתי אותו כראש הממשלה ועקבתי תחתיו כרמטכ"ל ומה שאני רואה היום - זה לא מה שראיתי אז, משהו שם השתנה, הוא מוקף באירועים המשפטיים שלו". הוא אמר: "במהלך השירות שלי ראיתי נתניהו טוב, הוא לא רע למדינה". גנץ הסביר כי "לא סתם מגבילים כהונות במערכת הביטחון, אין אחד שהוא מעל הכל אבל נתניהו חושב שהוא מעל משהו. המציאות תראה שאפשר לנפץ את זה". 

מי פרץ לך לטלפון איראן או ביבי?
צריך לשאול אותם, לא עסקתי בזה ואנילא נכנס לנושא הביטחוני. אין בו משהו ביטחוני, מן הסתם יש משהו אישי ואני בטוח שהטלפונים שלכם יותר מעניינים. 

מתי תהיה ראש ממשלה?

מקווה שמוקדם מאשר מאוחר. אנחנו ממשיכים לעבוד בשביל האזרחים.