חלקים מעדותה של הדס קליין, העוזרת של ארנון מילצ'ן, פורסמו הערב (שישי) בחברת החדשות. "את ג'יימס פאקר הכיר ארנון מילצ'ן לנתניהו בקיץ 2013", סיפרה קליין לחוקרים. "פאקר הוקסם מנתניהו. משפחת נתניהו הוקסמה מהאפשרות לנצל אותו. פאקר רכש את הווילה הצמודה לזו של משפחת נתניהו, ברחוב הדר 71 בקיסריה. נתניהו עסק באופן אישי ברכישה עם מתווך נדל"ן חרדי שהביא עמו".
עוד סיפרה קליין: "משפחת נתניהו דרשה שיהיה מעבר חופשי בין הווילות. השב"כ התנגד בתוקף. משפחת נתניהו ביקשה וקיבלה מפאקר מפתח". בכתב החשדות נגד נתניהו נכתב: "בהיעדרו של פאקר היו בני המשפחה 'מגלחים' באופן עצמאי פריטים מהבית".
בערב יום הזיכרון לחללי צה"ל בשנת 2016, התבצע טלפון ממשפחת נתניהו להדס קליין. "אנחנו מאוכזבים מכם", קליין שחזרה את השיחה עם רעיית ראש הממשלה בפני החוקרים. "אתם לא מוכנים לשפץ לנו את הבריכה. החשב אישר לנו 70 אלף שקלים. אנחנו רוצים את הקבלן שלכם. של מילצ'ן ופאקר. הוא מוכן לעשות מחיר עלות של 120 אלף שקלים. ביבי עושה כל כך הרבה למען האזרחים, אז הקבלן יכול לוותר על 50 אלף, או שאתם פאקר ומילצ'ן תשלימו את הסכום לקבלן".

ראש הממשלה נהג לשחות בבריכה של פאקר. "מדוע לא בשלכם?", שאלה קליין את שרה נתניהו. "שלנו לא מחוממת וזה נורא יקר לחמם", ענתה שרה. בהמשך השיחה אמרה שרה: "אם כבר מדברים אז השפית שלכם, המזרחית, עושה אוכל חריף. ואנחנו מבקשים שתעשה אוכל יותר אירופאי".
בספטמבר 2016, ערב לוויית הנשיא המנוח שמעון פרס, בשעה 01:00 לפנות בוקר טלפנה שרה ודרשה שיסיעו מיד מקיסריה לבלפור קצף וסכין גילוח לביבי, כי מחר הכבישים ייסגרו לרגל הלוויה.
נתניהו: "ביבי אוהב את הקצף והסכינים של פאקר".
קליין: "ג'ילט, פיוזן, מאך 3, יש כאלה בכל סופרמרקט בירושלים".
נתניהו: "זה נורא יקר. אתם רוצים שראש הממשלה יופיע לא מגולח ללווייה? בגללכם הוא יופיע לא מגולח ללוויה". 
למחרת בבוקר, יצא נהגו של מילצ'ן מקיסריה לירושלים ובמכוניתו קצף וסכין גילוח. בהמשך הוזכרה דוגמה מתחום ההלבשה. על פי העדות, נתניהו ציינה כי "מעיל של המותג 'קולומביה' הולם מאוד את ביבי. תקנו לו כזה ליום הנישואים". לאחר מכן קנו לו. "ומה איתי?", היא שאלה. "גם לי אין מעיל. אנחנו נוסעים לצפון לחגוג יום נישואים ונורא נורא קר שם. אתם רוצים שלא נחגוג יום נישואים?". לבסוף מעיל נרכש גם עבור שרה נתניהו. 
בקיץ פאקר הזמין את הבן יאיר להצטרף ליאכטה שלו להפלגה שיוצאת מאיביזה. "הסברנו לביבי שלא כדאי שיפליג, מסיבות שונות", סיפרה קליין. "נכון, יאיר לא יפליג", פסק ביבי.
למחרת רעיית ראש הממשלה התקשרה לקליין והתנהלו חילופי הדברים הבאים:
נתניהו: הבן שלי יפליג לאן שהוא רוצה
קליין: אבל ביבי החליט שלא יפליג
נתניהו: הבן שלי יפליג לאן שהוא רוצה
קליין: בינתיים היאכטה התמלאה
נתניהו: אז שיזמינו עוד יאכטה
קליין: הוזמנה יאכטה נוספת
יום אחד, לאחר כל הדברים הללו, נתניהו התקשרה לקליין והתפרצה: "אני עובדת שליש משרה. לא מאשרים לי יותר. בגללך יפטרו אותי". ראש הממשלה שדיבר בעצמו עם קליין אמר: "שרה אישה מופלאה תעשי כל מה שהיא מבקשת. תפסיקי להיות בצד של התקשורת. תפסיקי להיות שמאלנית".
לפני כשנתיים מצבו הבריאותי של פאקר הוחמר והוא הוכנס לבידוד. באותה עת החלו בתקשורת ובמשטרה להתעניין ביחסיו עם משפחת נתניהו. ראש הממשלה התקשר לקליין וביקש את מספר הטלפון של הרופאה שלו. נתניהו כנראה רצה לרחרח מה פאקר מסוגל לומר לתקשורת, או אולי לחוקרים. הרופאה המומה מהפנייה אמרה: "אסור לי למסור פרטים ואסור לךי בכלל לאשר שאני מטפלת בו".

מטעם ראש הממשלה נמסר בתגובה: "רכילות צהובה שלא ראוי שתתפרסם אפילו בעמודים האחוריים של מדורי הרכילות, ומטרתה לפגוע בראש הממשלה נתניהו".