לקראת הרכבת הממשלה ה-35: סיעות האופוזיציה בהובלת כחול לבן פותחות היום (ראשון) בסדרה של פעולות מחאה בכל הארץ, שנועדו "להבעיר את המדינה" נגד חוק החסינות והפיכת הכנסת ל"עיר מקלט לעבריינים".
 
שיאה של המחאה תהיה הפגנת ענק במוצאי שבת הקרובה ברחבת מוזיאון ישראל בתל אביב. את הפעילות מרכז ח"כ עפר שלח ממפלגת כחול לבן, שאמר: "אנחנו נילחם ולא נוותר עד שנציל את הדמוקרטיה, עד שנציל את מדינת ישראל. אני מטפל בזה אישית. תהיה מאוחדת בזה כל האופוזיציה. 55 אצבעות במליאה, ברחוב, בתקשורת, בכל אמצעי פרלמנטרי".
 
הוא גם הבטיח להפעיל לחץ קבוע על כ־20 ח"כים בקואליציה. "אני יודע מה דעתם על עיר המקלט שנתניהו בונה לו", אמר. "אפשר וצריך יהיה ליצור להם דילמה, ושיהיה ברור להם המחיר הציבורי והאישי שהם עומדים לשלם". ראש מטה השטח של מפלגת יש עתיד, ח"כ בועז טופורובסקי, החל לארגן את מטות המפלגה, פעילים ומתנדבים בכל הארץ. "המציאות הפוליטית מחייבת אותנו להתעורר ולצאת לרחובות", אמר.
 

ח"כ רם שפע (כחול לבן) הוסיף: "הבטחנו להילחם - הנה זה בא! צפו ותראו מה ביבי חושב על האזרחים. ב־25 בחודש, ברחבת מוזיאון ישראל בתל אביב, יוצאים לשטח כדי להבהיר לביבי שיש גבול ושהוא לא מעל החוק".בתוך כך טוענים בכחול לבן כי זה שבוע מנסים גורמים בליכוד לשכנע את ח"כ גדי יברקן, מקום 33 ברשימת כחול לבן מטעם מפלגת תל"ם, להצטרף לשורות הליכוד. כך דווח שלשום ב"החדשות".
 
לדברי בכירים בכחול לבן, אף הוצע ליברקן תיק העלייה והקליטה, אך הוא דחה את הפנייה ואמר כי אינו יכול לחיות עם דרך ההתנהלות של הנהגת הליכוד, שלטענתו אינה מוסרית. יו"ר כחול לבן בני גנץ התראיין שלשום בתוכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12, ואמר כי ינהל מאבק באמצעות גיוס הציבור, הפגנות, עתירות וראיונות בתקשורת.