החופשה שנגמרה רע: חופשה בבית מלון הפכה לסיוט כאשר דלת הזכוכית של המקלחון התנפצה ושברים פגעו ברגלה של האורחת. בהסכם פשרה שהושג לאחרונה נקבע שהאישה תפוצה בכ־140 אלף שקל, הכוללים גם את הוצאות המשפט ועורכי הדין. התביעה הוגשה לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות עו"ד כרמי בוסתנאי וואסים עומר, נגד מלון באזור חוף כרמל, חברת הביטוח שביטחה את המקום והחברה שהרכיבה את המקלחון בבית המלון.
 
המקרה אירע לפני כחמש שנים, כאשר האישה, כבת 30, התארחה עם בן זוגה במלון הסמוך לים. לדבריה, בעת שהייתה בחדר הרחצה ניתקה ממקומה לפתע דלת הזכוכית הכבדה של מקלחון הרחצה, התנפצה ושבריה פגעו בה, בעיקר ברגלה הימנית וגרמו לה לחתכים עמוקים. האישה פונתה לחדר המיון בבית החולים איכילוב בתל אביב, שם אבחנו הרופאים כי היא סובלת מחתך עמוק בכף רגל ימין. הרופאים תפרו את הפצע, ובתום סדרת בדיקות וטיפולים שוחררה התובעת למעקב רפואי. 

הסכם פיצויים - עו"ד בוסתנאי. צילום: יח"צ

לטענת התביעה, כתוצאה מהפגיעה היא סובלת מכאבים קשים בכף הרגל, עם רגישות רבה בצלקת שברגל וכן מתחושה רדומה באצבעות הרגליים. עוד נטען כי היא מתקשה בעמידה ובהליכה ממושכת ובמאמצים, מתקשה בעבודתה ומתקשה מאוד בנעילת נעליים סגורות. בחוות דעת רפואית שצורפה לתביעה, קבע מומחה כי מצא אצל האישה "פגיעה תפקודית ניכרת בכף רגל ימין, יחד עם פגיעה עצבית תחושתית וכאבים קשים. כמו כן בנוסף, צלקת מאוד רגישה".
 

המומחה קבע לה 100% נכות זמניים לחודשיים, ולאחריהם עוד 50% נכות לתקופה דומה ולבסוף 19% נכות לצמיתות. בהסכם פשרה, שקיבל תוקף של פסק דין, הסכימו הנתבעים לשלם 141,200 שקל מבלי להודות באחריות.