מאז התבטא חבר הכנסת גדעון סער כנגד חוק החסינות, הוא הותקף על ידי בכירים בליכוד ובימין הפוליטי. היום (ראשון) נראה כי חלה עליית מדרגה, כאשר תמונה בה הוא נראה סער כשהוא לבוש בכאפייה עלתה לרשתות תחת הכיתוב "בוגד! זרוע השטן חלחלה לימין. ג'דעון סער'ה, ג'אד-חמודי, יהודי לא בוגד". בפוסט שעלה בפייסבוק בליווי התמונה נכתב כי "כיהודי הוא אויב בעיניי, מהסיבה שהוא מושתל השמאל והקרן החדשה, והם האויב הגרוע ביותר לעת עתה, יותר מאיראן". 

גדעון סער, מספר 5 בליכוד כזכור, התייחס לדברים וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי הם מהווים "דוגמא אחת מני רבות להסתה המשתוללת ברשת מאז סוף השבוע. שיטות של הסתה, הפחדה ואיומים לא יעבדו". 

 

מספר 2 ברשימת כחול לבן, יאיר לפיד, יצא גם הוא להגנתו של סער וכתב כי "זה מה שקורה למי שמעביר ביקורת על השליט בטורקיה. זה תהליך מסוכן וצריך לעצור את זה עכשיו". 
כזכור, סער התייחס לחוק החסינות ביום חמישי האחרון בראיון לחברת החדש ואמר כי "מה שאזרחי ישראל שמעו מראש הממשלה זה שאין שום שום כוונה להעביר חוקים כאלה. מדובר חקיקה עם אפס תועלת ומקסימום נזק. חקיקה פרסונלית היא תמיד לא נכונה שעלולה לפגוע באמון הציבור. לא בכדי אם לא היינו אומרים לציבור את זה לפני הבחירות, לא בטוח שהינו מקבלים אותה מידת אמון".
עוד הוסיף סער, כי "חוק כזה לא יועיל לרה"מ. חוק החסינות קיים כבר 14 שנה ומעולם לא הייתה טענה למה הוא לא טוב. אם רה"מ חס וחלילה יעמוד במצב שהוא לא יצליח בשימוע הוא יכול לעמוד בחוק הקיים אם אותו רוב מאשר לבוא ולשנות את החוק מלכתחילה. מישהו נתן לראש הממשלה עצה לא טובה. אני מקווה שזה לא יקרום עור וגידים".
גורם בליכוד הגיב לדבריו של סער ותקף אותו. "לא לחינם תקשורת השמאל לא מפסיקה לחבק את גדעון סער, משום שהוא לא מחמיץ אף הזדמנות לחתור תחת נתניהו ולנסות להפיל אותו", אמר הגורם. יו"ר הקואליציה ח"כ דוד אמסלם תקף גם הוא את סער על דבריו. "גדעון סער תתבייש לך", כתב אמסלם בטוויטר.