החיים בטבע הם לא פיקניק, ובעלי חיים תמיד צריכים להיות על המשמר למקרה שיש בעל חיים גדול יותר בסביבה, שמסתתר וזומם לתקוף אותם. לפעמים הם מצליחים במשימה ונמלטים בזמן, ובמקרים אחרים הופכים לארוחה של טורף אימתני. אך בין כל אלו יש את מי שפשוט מסרבים להפוך לטרף ויעשו הכל כדי לא לסיים על הצלחת של מישהו אחר.


בשבוע שעבר, קבוצת תיירים הבחינו בכלב בר אפריקאי (זאב טלוא) עושה בדיוק את זה כשנתפס בידי לביאה, והותיר אותה ואותם בהלם מוחלט. התיירים היו בעיצומו של סיור מודרך בפארק הלאומי הוואנגה, בזימבבואה, כשהחליטו לעצור ליד חבורת כלבי בר אפריקאים. למרבה האבסורד, אלו בדיוק סיימו לאכול אנטילופה, כשלפתע הגיחה מאחוריהם לביאה שתכננה להפוך אותם לארוחת צהריים.
 
כפי שניתן לראות בסרטון מהתקרית, כולם הצליחו לברוח פרט לכלב בר אחד חסר מזל. בשלב זה, אף נראה שהוא מת ושוכב ללא רוח חיים בפיה של הלביאה. למזלו הרב, זו עשתה טעות אסטרטגית - היא הניחה אותו על הקרקע כשהבחינה בכלב בר נוסף והחלה לרדוף אחריו, בלי לדעת שהטרף שתפסה עדיין חי. התוצאה? כלב הבר ה"מת" זינק מיד ממקומו וברח, וכן גם זה שניסתה לתפוס. על פי דיווח של חדשות latestsightings, שניהם שרדו והם בריאים ושלמים.