מלכת הפופ או מתחזה?אירוויזיון 2019 שהסתיים במוצאי השבת השעה 2:00 הוכרז כהצלחה על ידי כל הגורמים שלקו בו חלק, מההופעות, דרך ההפקה והצילום ועד הופעות החלקים האמנותיים.  מי שללא ספק משכה את מלוא תשומת הלב בגמר התחרות, ולא בהכרח לחיוב, הייתה הזמרת מדונה, שאת הופעתה לא היא ולא העולם ישכחו.



הזמרת שעד הרגע האחרון סירבה לחתום על חוזה מול תאגיד השידור האירופי, ונעתרה לשלוף את העט ולקשקש על פיסת הנייר רק שכשסורבה להיכנס לחזרה במתחם "אקספו", הצליחה להרוס את ההופעה הכי מדוברת באירוע הענק.



מדונה פתחה את המופע שלה בשיר "Like a Prayer" לו היא חוגגת בימים אלו 30 שנה, וקולה נשמע רחוק מלהיות ערב. עולם שלם נשאר המום כשהכוכבת הבינלאומית שרה את השיר בזיוף נוראי, לעתים צורם. וזאת מבלי להזכיר בכלל את הפרובוקציה שעוררה כשעל גב רקדניה של הכוכבת נראו דגלי ישראל והרשות הפלסטינית.


התגובות בעמוד היוטיוב של מדונה. צילום מסך
התגובות בעמוד היוטיוב של מדונה. צילום מסך

ביום שלמחרת העלתה הזמרת לרשת גרסה מחודשת של ההופעה - אך הפעם - נטולת זיופים. הגולשים חדי האוזן מיהרו לשים לב לשינוי המפתיע בגרסה החדשה ותהו האם מדובר בגרסה שונה וערוכה של השיר שהיא ערכה לתוך ההופעה או שמא במעשה קסמים. 

"הווידאו הזה מעולה. האם אני שומע שינויים קטנים מהגרסה החיה שראיתי ושמעתי?", כתב אחד הגולשים בסרטון היוטיוב. "כן, הם ערכו את ההופעה הקולית שלה", ענה לו גולש אחר. "לגמרי! נעשו שם שינויים", סיכם גולש נוסף.


הגרסה החדשה: 




הגרסה המקורית, מתוך ההופעה החיה, דקה 2:56:00: