מידע אישי על כ-50 מיליון מפורסמים ומשפיעני אינסטגרם דלף לאינטרנט, זאת בעקבות פרצת אבטחה ברשת החברתית, כך דווח בטק קראנץ'. על פי הדיווח, המידע נמצא במאגר של חברה הודית בשם Chtrbox שעלה לשירות הענן של אמזון, ולא היה מוגן בסיסמא - כך שכל אחד יכל לגשת אליו. בין הפרטים במאגר: מספרי טלפון, כתובות דואר אלקטרוני, המדינה והעיר בה הם מתגוררים. כמו כן, המידע הכיל מידע פומבי כמו תמונת הפרופיל ומספר העוקבים.
חוקר אבטחה שמצא את המאגר הודיע על כך לאתר, במטרה לאתר את הבעלים של המאגר ולדאוג שהמידע יאובטח כראוי. בטק קראנץ' מצאו כי המאגר שייך ל- Chtrbox, חברת שיווק לרשתות חברתיות, שמשלמת למשפיענים כדי שיפרסמו תכנים ממומנים בחשבונותיהם. זו הסיבה שבמאגר צוינו גם פרטים כמו מספר הלייקים ורמת המעורבות שמעוררים הפוסטים של המשפיענים, ומחיר שהחברה חישבה בהתאם לנתונים אלו, אותו תוכל לשלם לכל משפיען עבור פרסום מודעה.
בטק קראנץ' יצרו קשר עם כמה מהאנשים שפרטיהם הופיעו במאגר. הם אישרו כי הכתובת המייל ומספר הטלפון הנייד שמופיעים ברשומות, הם אלו שנעשה בהם שימוש בפתיחת הפרופיל. עם זאת, הם טענו כי לא הייתה להם כל התקשרות עם החברה ממומביי. החברה הסירה את המאגר מהרשת בעקבות פניית טק-קראנץ', אך לא מסרה תגובה. מפייסבוק, שאינסטגרם בבעלותה, נמסר כי "קצירת מידע מכל סוג אסורה באינסטגרם ואנחנו בוחנים איזה דאטה נאסף ואיך, ונעדכן בנושא בקרוב".