יש הרבה סיבות להתחתן וגם הרבה סיבות לברוח לפני שיהיה מאוחר מידי, השאלה היא לאיזה מהצדדים יש יותר משקל. במקרה של בן 28 מארה"ב, הוא טוען שהוא רוצה לבטל את היום הגדול בגלל שארוסתו כמעט הרגה את הכלב שלו בטעות. זו אומנם נראת סיבה טובה לכך, אך כשהוא חשף את הסיפור במלואו, התמונה נראתה מעט יותר מורכבת מזה.

החתן האלמוני כתב על המקרה באתר reddit, והסביר שארוסתו אותה הכיר לפני 4 שנים קיימה מסיבת רווקות בביתם, בזמן שהוא הלך לישון אצל הוריו: "השארתי את הכלב שלי איתה כי היא אוהבת להיות איתו, אך הזכרתי לה לשים אותו בחדר השינה שלנו ברגע שהמסיבה מתחילה". במהרה הוא גילה שזו הייתה טעות מרה, כשבשעות הקטנות של הבוקר הוא קיבל שיחה מבהילה מארוסתו.

"היא אמרה לי שמשהו לא בסדר עם הכלב שלי ולקחה אותו לוטרינר. כשהגעתי לשם היא בכתה ולא הצליחה לדבר, וריחמתי עליה במשך 10 דקות בזמן שחיכינו", הסביר, "אבל אז הוטרינר אמר לי שהכלב שלי שתה כמויות גדולות של אלכוהול ואכל המון שוקולד. כנראה שחברותיה חשבו שזה יהיה רעיון מעולה לשים הכל על שולחנות נמוכים, ואז לתת לכלב שלי לשוטט במקום לסגור אותו בחדר. הן היו כל כך שיכורות שהן לא שמו לב לכך שהוא בעצמו השתכר".
 
הכלב השתכר יחד עם הכלה וחברותיה . אילוסטרציה: פיקסאביי
הכלב השתכר יחד עם הכלה וחברותיה . אילוסטרציה: פיקסאביי


הדבר הראשון שהוא עשה בעקבות זאת, היה כמובן לוודא שכלבו בסדר וישרוד את מה שעוללו לו. לאחר מכן, הוא פנה לארוסתו ודרש ממנה לעזוב את הבית ולצאת מחייו לעד: "אני כל כך נגעל מההתנהגות של הארוסה שלי, היא לא בת 17 היא בת 27! אני לא יכול אפילו לדמיין את עצמי מסתכל לה בעיניים, שלא לדבר על לבלות את שארית חיי איתה".
 
לדבריו, זו לא הפעם שהיא נהגה בחוסר אחראיות וזה עניין שבשגרה אצלה (היא שולחת הודעות תוך כדי נהיגה, משאירה דברים על הכיריים החשמליות מה שגרם ללא מעט דברים להישרף): "אני אשקר אם אגיד שאני לא דואג שיום אחד היא תהרוג בטעות את עצמה או מישהו אחר (למשל את הכלב שלי)".
 
לשמחתו, הוא זכה להמון תגובות מצד הגולשים שעזרו לו להבין מה באמת מקור הבעיה בקשר של השניים. "גרמתם לי להבין שזה לא רק בגלל הכלב, ושהיא מזניחה ולא אחראית", כתב הצעיר בפוסט עדכון, "אני מעדיף לצאת מניאק עכשיו, מאשר להעביר את שארית חיי בדאגה למה שעלול לקרות אם הילד שלנו יישאר איתה לבד. אני לא רוצה לבלות את שארית חיי עם מישהו שמזלזל בצורה בוטה כל כך בחיי אדם או בחיי בעלי חיים".