איש העסקים איזי שרצקי, נשיא מועדון הכדורגל עירוני קריית שמונה, תקף היום (שלישי) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו. בראיון בגלי צה"ל אמר שרצקי: "הוא הורס את המדינה, מילה אחת של אמת לא יוצאת לא מהפה. אם חוק החסינות יעבור - לא אמשיך לתרום". 
 
"אני לא יכול לראות מה שקורה פה. מי מנהל את המדינה שלנו? הוא לא אומר מילה אמת", ירה שרצקי בפתח דבריו. "הוא קיבל צל"ש על סבנה? בחיים לא קיבל צל"ש. נלחמתי הרבה יותר ממנו, כל לוחם שהיה במילואים נלחם יותר ממנו. אם אני עושה את העבירות האלה אני הולך לבית סוהר. אסור לי בחיים להיות דירקטור או בקבוצת כדורגל אם אני עושה את זה, אבל הוא עשה את זה והיועץ המשפטי, שהוא איש שלו, סנגור שלו... אם אתה ואני עושים את זה אנחנו הולכים לבית סוהר". 
הגעת להחלטה?

"אם חוק החסינות עובר - אני לא ממשיך לתרום. למה שלא אתרום לתאטרון? שמירי רגב תתרום. אם יש מיליארד שקל למטוס, אין כסף לתאטרון? הוא עושה נדבות למשפט שלו? זה לא ייאמן. אז למה שאני אעבוד כמו חמור? אני מקווה שחוק החסינות לא יעבור בכלל".

נתניהו. צילום: רויטרס
נתניהו. צילום: רויטרס


לדברי שרצקי, "אני מקבל התייחסויות משרים. אני אעשה כנס, בוא נגיד שרק התחלתי עם זה. אני לא יכול לחיות עם זה שיש לי ראש ממשלה שאין לו מילה אחת אמת. הוא הולך לשימוע בעוד 10 חודשים, הוא מושך את זה. הכרתי את אבא של מנדלבליט, הוא היה חירותניק, אדם ישר, וביבי קורא למנדלבליט שמאלן. אני מקווה שהחוק לא יעבור ושביבי יילך לשימוע או למשפט, ואז אשאר בקריית שמונה. אני לא עושה את זה בשבילי, אני עושה את זה כי אין לי אפשרות אחרת". 
בתוך כך, הוא תקף גם את שרת התרבות והספורט: "מירי רגב אמרה עכשיו שהיא לא הצביעה לגדעון סער. אם מחר הוא יהיה ראש ממשלה היא תגיד אחרת. זו לא המדינה שלי".
עד כמה הכרעה זה יכול להשפיע על הזירה העסקית? 
"זה ישפיע מאוד. הרבה מאוד אנשים יסגרו את העסקים שלהם. לראש הממשלה אין מושג בכלכלה ובביטחון. הוא לא עשה כלום בדברים האלה. אני רציתי להביא את המפעלים שלי לקריית שמונה, ולא נתנו לי. הם לא מאפשרים כלום, הוא רואה רק את עצמו, הכיסא מעניין יותר מהכל. הוא הולך להרוס את המדינה".