ישראל עדיין נמצאת בתהליכי התאוששות וסיכום של האירוויזיון, כאשר בינתיים תחרות מוזיקה אחרת, מקומית, חוזרת אל המסך. אמש עלתה לאוויר ב"רשת 13" העונה החמישית של ריאליטי השירה "דה וויס" בהשתתפות פאנל שופטים חדש. בעונה זו עזבו את התוכנית השופטים אביב גפן ומירי מסיקה, ואת מקומם תפסו עברי לידר ונסרין קדרי. את מקומו של אברהם טל החליף המוזיקאי ויוצר השיר זוכה האירוויזיון "Toy", דורון מדלי, ויובל דיין הצטרפה כמנטורית בכיסא משותף עם שלומי שבת, שהיה המנטור שלה בעונה הראשונה של התוכנית.



מול הריאליטי החדש של "רשת 12", שידרה "קשת 12" את מופע הסטנדאפ של אדיר מילר - "אדיר מילר מאלתר". נראה כי תוכנת המוזיקה קיבלה נתוני פתיחה סבירים של 15.4 אחוזי רייטינג, יותר מתכניות ריאליטי כישרונות אחרות ששודרו בזכיינית בתקופה האחרונה דוגמת "גוט טאלנט" או "דה פור", אך עדיין הפסידה בתחרות לאדיר מילר שקיבל 16.4 אחוזים. 





"כאן 11", שסיימה תקופה בה רוב שידוריה נסובו סביב תחרות האירוויזיון, השיקה השבוע מספר תכניות חדשות. אמש שידר תאגיד השידור את הפרק השני בתוכנית "מחוז ירושלים" שקיבלה 3.9 אחוזים, והשקת "טיול אחרי צבא" שגרפה 3 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 15.4 אחוזים ב"קשת 12" ו-8 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.1 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס", שגרפה 10.2 אחוזים, ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 10.5 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות", שקיבלה 4.8 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 5.9 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "מהצד השני" עם גיא זוהר הגיע אל החדשות עם 1.5 אחוזים.