יש אנשים שאוהבים חיות עד כדי כך, שהם חולמים להפוך יום אחד לבעל החיים האהוב עליהם. אך בעוד אצל רבים זה נותר בגדר פנטזיית ילדות בלבד, איילה קריסטין הנורווגית הפכה את החלום שלה למציאות עם הכישרון הביזארי שלה - היכולת לדהור, ללכת, לקפוץ ולרוץ בדיוק כמו סוס. היכולות האלו שלה הפכו אותה לסלב בין רגע, וסרטונים שלה שעלו לרשתות החברתיות זכו תוך שבוע ליותר מ-19,000 צפיות.



קריסטין, שזכתה לכינוי המתאים "אשת הסוס" (בנורווגית Pferdemädchen ), סיפרה לאחרונה לאתר Insider, שמאז הייתה קטנה רצתה להיות בעל חיים. בגיל ארבע בלבד, היא אהבה כלבים ורצתה להפוך בעצמה לכלבה. כך קרה בהמשך גם עם סוסים - היא התאהבה בהם ורצתה להיות סוסה. אם לשפוט לפי הסרטונים שהיא העלתה, נראה שזה הצליח לה.



כמובן שהשאלה המתבקשת נוכח העבודה שהיא נוחתת על ידיה ומתנהגת בדיוק כמו סוס היא, איך היא לא נפצעת? על כך היא ענתה: "אני באמת לא יודעת, אבל אני לא חשה כלל כאבים בגופי".




נכון לעכשיו יש לה כבר יותר מ-6,000 עוקבים נלהבים, למרות שפתחה חשבון אינסטגרם לפני שלושה שבועות בלבד. כמובן שבגלל הכישרון המוזר שלה לצד התגובות הנלהבות, היא גם ספגה לא מעט עלבונות מצד גולשים שגם קראו לה לסגור את חשבון האינסטגרם שלה. על כך היא הגיבה: "אני לא יודעת אם אני צריכה למחוק את האינסטגרם שלי, אני לא ממש רוצה לעשות זאת בינתיים. אז קחו את זה בקלות ותרגעו".



נכון לעכשיו, היא רק חסמה את האפשרות להגיב על הסרטונים, והודתה שהתגובות השפיעו עליה: "אני מאוד רגישה ופוחדת כמעט מכל דבר. ברצינות, חשבתי שיש לי סרטן עור כי יש לי שומה, וראיתי פרסומת שאומרת שזה משהו שיכול לקרות".



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Here’s a video from I was at Jomfruland.

A post shared by Ayla (@_jump_to_the_stars_and_back_) on


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

OMG, I love the little mistake I did.

A post shared by Ayla (@_jump_to_the_stars_and_back_) on



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Ayla (@_jump_to_the_stars_and_back_) on