ביום שבת הסתיימה סאגת האירוויזיון בתל אביב. אחרי הופעה מאכזבת של מדונה והופעות מוצלחות של עידן רייכל, להקת "שלוה", גלי עטרי וכוכבי עבר מאירוויזיונים קודמים הגיע שלב הסיכומים. נטע ברזילי, זוכת אירוויזיון 2018, שעשתה כמה הופעות על המסך במהלך שבוע האירוויזיון סיפרה לאיריס קול ברדיו 103FM על החוויה.


 


איך את? מצליחה להכיל את כל הדבר הזה?
"מיד אחרי שהאירוע נגמר הגוף שלי התחיל לקרוס לתוך עצמו. צינונים וזה. ידיד שלי פשוט גרר אותי ולקח אותי לכינרת ובילינו שם יומיים כדי לעזור כוחות מחודשים ולהתחיל מחדש".





חזרת למרכז?
"אני בדיוק בדרך חזרה, זה היה מדהים. זה מאוד סוחט, ארבעה חודשים לא ישנו, לא אני ולא ההפקה. פה ושם אני חוטפת תנומות קטנות. הקריירה שלי רק התחילה והיא התחילה בפול ווליום".



תוכניות ליום שאחרי?
"אם אני לא עושה מוזיקה אני לא מאושרת. אין חדווה גדולה יותר מחדוות היצירה. אין דבר שיותר ממלא אותי באור ואהבה מאשר לשתף פעולה עם אומנים ולעשות שירים".



מהו ה"אני מאמין" שלך?
"כשאתה אומן אתה צריך לאהוב את כל החלקים של העבודה שלך אחרת אין לך מה לחפש בה. אני פה בשביל ליצור ולא רק בשביל האהבה: המקצוע הזה בוחר אותך".





האם את מתכוונת להוריד הילוך?

"לא, אנחנו נכנסים לתקופת יצירה ומתחילים את ה'פרייציג' - מצעדי גאווה ברחבי העולם, שם נשיר ונשיק את השירים". 


נטע גם דיברה על השיר החדש "ננה בננה", שכתבה ביחד עם סתיו בגר ונתן גושן: "הם צוות כתיבה שלא פגשתי. היה לי כל כך כיף לעבוד איתם. אני לומדת כל הזמן ונשחקת ומשתפשפת, וזה מדהים"

על העוצמה והקצב שבהם הכל קורה בחייה, אמרה: "עושים דברים בגדול. הכל גורלי והכל הזדמנויות. זה מוציא את הכיף מהעניין ומכניס המון כיף לעניין כי הכל זה מעין רולטה רוסית".

האזינו לריאיון המלא הערב ב-21:00 אצל איריס קול ב-103FM.