למרות הצהרותיו כי לא יעסוק בנושא חוק החסינות, גורמים בליכוד טוענים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו עוסק רבות בנושא, גם מול חברי מפלגתו. על פי דיווח במהדורת "החדשות" הערב (שלישי) גורמים בליכוד סיפרו כי חברי כנסת שפונים לראש הממשלה במסגרת הדיונים על הקמת הממשלה, נקלעים לשיחה בנושא - שם הם גם נדרשים להצהיר את נאמנותם לנושא.



"אלה ימים בעייתיים", סיפרו הגורמים במפלגה, "ח"כים מהליכוד רוצים קידום ועולים לרגל לראש הממשלה. הם יודעים מה הוא רוצה לשמוע עוד לפני שהם נכנסים לחדר ומגיעים מוכנים. הם אומרים 'אני איתך', והוא נושא את הדרשה שלו על כך שאין סיכוי שיקבל משפט צדק ושרוצים להפיל אותו. כל אחד מהם אומר 'מתחייב אני' ומקווה לקידום", הם סיפרו. מסביבתו של נתניהו נמסר בתגובה כי נתניהו אף פעם לא מעלה את הנושא מיוזמתו, ואם חברי הכנסת מעלים את הנושא, הוא מבקש מהם להניח אותו בצד. כמו כן נמסר כי ההחלטה האם לקדם את חוק החסינות עדיין התקבלה אצל ראש הממשלה. 



במקביל לכך, ב"חדשות כאן 11" דווח כי בכירים בליכוד טוענים שקידום חוק החסינות לא נועד כדי להעבירו בכנסת, אלא כדי לגרום לכך שבקואליציה יתמכו בהמשך בהענקת חסינות לנתניהו לפי החוק הקיים. כלומר, החוק יירד מסדר היום, ובתמורה בקואליציה יצביעו בעד הענקת חסינות לראש הממשלה.