בשביל 30 אלף שקל: פרקליטות מחוז תל-אביב הגישה כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל-אביב נגד וונוון יין, בן 33 מקרית ביאליק, בגין רצח וואנג טיצ'אנג ז"ל, אזרח סין, גרימת חבלה בכוונה מחמירה ושוד. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רוית צאלח-מימון, המנוח התגורר עם בת זוגו, המתלוננת, בדירה בתל אביב והשניים עסקו בהעברת כספים שהתקבלו מנתינים סיניים השוהים בישראל לחשבונות בנק בסין.

בין הנאשם למתלוננת הייתה היכרות מוקדמת על רקע עיסוקה. הנאשם היה נתון בחובות כספיים עקב כישלון עסקי והפסדים בהימורים. לאור זאת, החליט הנאשם לגרום למותם של בני הזוג ולשדוד את כספם. לשם מימוש תוכניתו, הצטייד הנאשם בכפפות, באזיקונים, וסכין בעלת להב חדה. בהמשך, הגיע הנאשם לדירת בני הזוג, פגש את המתלוננת וטען בפניה בכזב כי ברצונו להעביר כספים בסך של 30 אלף שקל לסין. בשל חששו כי השכנים יבחינו במעשיו החליט לשוב בשעה מאוחרת יותר, וכך סיכם עם המתלוננת לאחר שטען שהכסף אינו בידיו.
 
לשם מימוש תכנית הרצח, הגיע הנאשם לדירה בשנית בסמוך לשעה 22:00 כשהוא מצויד בסכין, אותה הסתיר בשרוולו, כפות ידיו מכוסות בכפפות ועל ראשו כובע קפוצ'ון. בעת הגעתו לדירה שוחח הנאשם עם המתלוננת בנוגע לחשבון אליו יבצעו את העברת הכספים תוך כדי שהוא הולך בעקבותיה לחדר השינה, בו שכב המנוח באותו הזמן וצפה בטלוויזיה. בהמשך, עט הנאשם על המנוח, שלף משרוולו את הסכין ודקר אותו מספר פעמים, בין היתר בראשו, בצווארו, בגבו וגפיו של המנוח, תוך כדי שהמנוח מתגונן מפניו באמצעות ידיו.

בתגובה, המתלוננת ניסתה להרחיק את הנאשם מהמנוח ונפצעה בידה. המנוח ביקש מהנאשם לחוס על חייו, באומרו כי יש לו אישה וילד, אולם הנאשם לא נענה לתחנוניו של המנוח, באומרו כי "שילמו לו לחסל אותם" לדבריו והמשיך לדקור את המנוח. המתלוננת הביאה סכין מהמטבח ודקרה את הנאשם בעורפו כדי שירפה מהמנוח. המנוח ניצל את העימות שהתפתח בין השניים ונמלט פצוע לחדר אחר בדירה, וסגר מאחוריו את הדלת.

במקביל לכך נאבק הנאשם במתלוננת, לקח מידיה את סכין המטבח, דקר אותה בבית החזה, בירכה ובכף ידה. המתלוננת הפצירה בנאשם שלא יהרוג אותם ואף הציעה לתת לו כסף שברשותם. בהמשך לכך, הציע גם המנוח לנאשם כסף ובתגובה, הורה הנאשם למתלוננת להביא את הכסף לידיו. המתלוננת שחששה לחייה, ניגשה למטבח, הצטיידה במצקת ונסה לכיוון דלת הכניסה לבית, אולם הנאשם שהבחין בכך, חסם את דרכה ומנע את יציאתה. אז, ניגשה המתלוננת לחדר השינה, קפצה מהחלון לעבר גגון פח בקומה הראשונה, והזעיקה משטרה באמצעות השכנים.

באותה עת, פרץ הנאשם את דלת החדר בו שהה המנוח, התנפל על המנוח והמשיך לדקור אותו באמצעות שתי הסכינים שהחזיק. המנוח המשיך להיאבק בנאשם על אשר התמוטט בפתח הכניסה לדירה. מיד לאחר מכן, שבר הנאשם את דלת הארון בחדר השינה בו הייתה מונחת הכספת ולקח מהכספת סכום של כ-40 אלף שקל וכ-1,750 דולר והכניס לתיק. הנאשם נמלט מהדירה ונעצר בפתח הבניין ע"י ניידת משטרה שהגיעה למקום.