מכשיר הסמארטפון Redmi 7 מבית שיאומי, שהושק בישראל על ידי קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של החברה, הוא ללא ספק התשובה האולטימטיבית לכל מי שמחפש טלפון נייד חכם חזק, מרהיב ועם ביצועים גבוהים, לשימוש יומיומי, שלא נופל מאף מכשיר פרימיום, במחיר מדהים.
 
נתחיל עם הפרטים הטכניים, ה־Redmi 7 מצויד במעבד Qualcomm Snapdragon™ 632 בעל שמונה ליבות ובמהירות של 1.8GHz, עם זיכרון אחסון של 64GB או 32GB וזיכרון מעבד 3GB. המשמעות היא שהטלפון מגיב מהר לכל בקשה וכל אפליקציה או משחק שהפעלנו בו רצו חלק, ללא תקלות או קריסות. אז אין לכם מה לדאוג ותוכלו לעדכן פייסבוק, אינסטגרם או טוויטר ללא חשש ממש כמו בכל טלפון ממותג אחר שיעלה לכם הרבה יותר. גם לחובבי המשחקים אין מה לדאוג, גם לא במשחקי אונליין, שרצים בצורה חלקה ללא בעיות ברשת. 
 
אבל עם כל הכבוד לביצועים, בעולם של הטלפונים הניידים גם הפרטים השטחיים חשובים לא פחות. גם בקטגוריה הזו שיאומי נותנת פייט רציני למתחרים. המכשיר מעוצב בצורה יפהפייה ולמעשה, אם הרוכש לא יודה בכך, הרי שאיש לא יאמין כי לא קניתם את המוצר הכי יקר בשוק. 
 

המסך הוא +LCD HD בגודל 6.26 אינץ' בלי מגרעת. כל הסרטונים והמשחקים שתריצו עליו יופיעו ברזולוציה מדהימה. הגודל אגב פשוט מושלם לאחיזה ושימוש. איכויות השמע של המכשיר נהדרות, הווליום ברמקול גבוה, ואיכותי מספיק גם למוזיקה ובוודאי עבור שיחות. נוסף לכך, ה־Redmi 7, כמו "אחיו הגדול" - Redmi Note 7, מגיע עם סורק טביעת אצבע מובנה בגב המכשיר, עוד פיצ'ר מעולם מכשירי הפרימיום שמספק לכם אבטחה מוגברת וראש שקט.
 
השאלה העיקרית שטרם קיבלתם תשובה עליה היא "מה קורה עם המצלמה?", שהרי הסיבה העיקרית שבגללה רוב המשתמשים מחזיקים בטלפון נייד יקר היא אפשרויות הצילום המתקדמות. אז אל דאגה. גם כאן, שיאומי דואגת לצרכניה ומספקת מצלמה ראשית של 12MP וצמצם f/2.2, מצלמה משנית של 2MP ומצלמת סלפי של 8MP עם צמצם f/2.0. 
 
אז נכון שהמתחרות מציעות מצלמות מתקדמות מאוד במותגי הדגל שלהם, אבל בתג המחיר של ה־Redmi 7 של שיאומי, 699 שקל ו־799 שקל לפי כמות הזיכרון, המצלמה שמגיעה עם המכשיר תספק לכם תמונות יפהפיות, באיכות מעולה, שיעזרו להגדיל ללא ספק את מספר העוקבים שלכם ברשתות החברתיות, ללא כל רגשי נחיתות.