פעילי כחול לבן הפגינו הבוקר (חמישי) מול ביתו של חבר הכנסת רועי פולקמן, יושב ראש סיעת כולנו, יצא אל הפעילים. הוא אמר: "בעבר אמרתי שלא אשב עם ראש ממשלה עם כתב אישום והיום שיניתי את דעתי
ח"כ רועי פולקמן ומפגינים מכחול לבן
ואני מוכן לשקול את זה". חבר הכנסת הוסיף והצהיר על תמיכתו בפסקת ההתגברות "אבל באיזונים - נדון על המספרים. מפלגות איחוד הימין דורשים רוב של פחות מ-61".
 פעילי המפלגה השיבו: "מה תגיד לילדים שישאלו אותך מה עשית כדי לעצור את זה? בבחירות הכרזתם שאתם ימין אחראי. האם בגין היה בעד פסקת ההתגברות? אנחנו נפגין מול הבית שלך שוב ושוב".
 
חבר הכנסת עפר שלח (כחול לבן) אמר בתגובה: "אני מכבד את ח"כ רועי פולקמן, ומכבד את החלטתו לצאת אל האנשים שלנו ולדבר איתם בגובה העיניים". הוא ציין "כי עם זאת, הוא והאנשים הישרים האחרים בקואליציה, לא יוכלו להתחמק מלתת תשובה ישירה: תצביעו בעד חסינות לנתניהו, והפיכת משרד ראש הממשלה לעיר מקלט, או לא? תתנו יד לפגיעה בדמוקרטיה כדי שאיש אחד יוכל לחמוק מעונש, או לא?".

חבר הכנסת יאיר לפיד (כחול לבן) הגיב בחשבון הטוויטר שלו: "מול מפגיני כחול לבן הבוקר, הודה שהוא משנה דעתו בגלל הלחץ ושוקל לשבת עם נתניהו גם אחרי הגשת כתבי אישום. בשביל זה הלכת לפוליטיקה פולקמן? בשביל לעבוד אצל מושחתים?".