שימו לב מה קורה כאן (כלומר ב"כאן" - איזה משחק מילים מקסים ויצירתי מצדי). אז בימים האלה בכאן, פחות או יותר כל יום, עולה סדרת מקור חדשה. "מרחב ירושלים" - דוקו־ריאליטי על עבודת השוטרים בעיר המורכבת כל כך. "רילוקיישן" - על משפחות ישראליות העוברות לזמן מה לארצות אחרות לצורכי עבודה. "האזרח גואטה" - דוקו בלגן עם ח"כ לשעבר יגאל גואטה, היוצא להילחם בעיוותים ובפגיעה בחלשים בחברה הישראלית. "תיק נעדר", סדרת מתח לפי ספרו של דרור משעני. האירוויזיון, כמובן - הפקה בקנה מידה שלא היה כאן. בכאן עובדים ויש תוצאות, ועל כך נאמר כיפאק היי היי היי. בסוף גם הרייטינג יגיע.



השבוע גם עלתה הסדרה "דוז פואה". לא על האירוויזיון. כלומר כן על אירוויזיון, אבל בדאחקה. סדרה דמיונית קומית על ארגון דאע"ש, הסוחט זמר גיי צרפתי מוסלמי המתחרה באירוויזיון בתל אביב, כדי שיסייע בביצוע פיגוע בישראל. בעקבות הארגון דולק צוות לא מבריק של המוסד. בראש המוסד עומד טל פרידמן, הזמר יזהר כהן משחק את עצמו, והשמחה, צופים יקרים, גדולה.





אם לסכם בשתי מילים את הסדרה, הרי שהיא פשוט אחלה סדרה. יושב לו הצופה מול המסך וצוחק. צוחק לו צחוק מלא וטוב לבריאות. ההומור מדויק, לא מתיימר להתחכם, לא מידרדר לתהומות של גסות ולבדיחות גיחי. מי שאמור להיות מטומטם משחק ומדבר מטומטם. זה שהוא הומופוב מדבר ומשחק הומופוב. לא יותר, לא פחות. בתוספת מקבל הצופה גם מסע תיירותי נחמד שמדלג בין פריז הנוצצת לתל אביב הקצת פחות נוצצת, בין חום הקיץ והזיעה כאן לקרירות הפריזאית. אחלה סדרה, כבר אמרנו?