אם אתם רוצים חבר טוב - אמצו כלב, לא לשווא הוא מכונה חברו הטוב של האדם שכן הנאמנות, הנתינה והאהבה שלו לא יודעים גבולות. הוכחה לכך תוכלו לראות בסרטון מרגש שצולם בפמפנגה, הפיליפינים, בו נראה כלב נאמן ממשיך לחכות כל יום מחוץ לכיתה של חברו הטוב, מרצה באוניברסיטה, בלי לדעת שהוא מת.


המרצה, פרופסור כרמליטו מרסלו בן ה- 58, התיידד עם הכלב חסר הבית "באבוי" לפני יותר משנתיים, כשזה שוטט לו ברחבי האוניברסיטה. מאז, זה הפך לשגרה שבאבוי היה מגיע כל בוקר לכיתה של מרסלו, ומגרד את הדלת כדי שהוא ידע שהוא הגיע. מארסלו היה מיד פותח לו את הדלת, מברך אותו ונותן לו אוכל, ואז באבוי היה חוזר שוב בדיוק בזמן לארוחת צהריים. כך זה נמשך זמן רב, עד שב-18 במאי מרסלו עבר שבץ ומת.



אך במשך שבועיים מאז, באבוי המשיך להגיע לכיתה שלו וחיכה כל יום לחברו הטוב, בלי להבין לאן הוא נעלם ולמה הוא לא פותח לו את הדלת. הנאמנות הזו של באבוי נגעה לליבם של הסטודנטים שלו ושל צוות האוניברסיטה, ואלו לקחו אותו איתם להלוויה שלו כדי שיוכל להיפרד ממנו. בסרטון מההלוויה ניתן לראות את הכלב הנאמן מביט אל תוך ארון הקבורה בעצב ומסרב לעזוב אותו. 

אחד הסטודנטים של מרסלו שצילם את האירוע, מארק כריסטיאן ארצ'ו, העלה את הסרטון לרשתות החברתיות וכתב: "כלב הוא היצור היחיד בעולם שאוהב אותך יותר משהוא אוהב את עצמו. זה היה כל כך קשה לראות אותו מחכה לחבר שלו. הוא לא מבין שחברו הטוב איננו". 

למרבה המזל, לסיפור הזה יש סוף טוב, ואומנם באבוי איבד חבר אך זכה בחברות של כל הסטודנטים וצוות האוניברסיטה: "כולם עוזרים להאכיל את באובי, הסטודנטים, המרצים ושאר צוות האוניברסיטה מספקים לו אוכל". כעת, הם גם עושים מאמצים רבים על מנת למצוא לו בית חם ואוהב.