המלחמה של כולם: אתם צריכים להגיע מחר בערב לרחבת מוזיאון תל אביב. בואו ברכב, בואו ברגל, בואו באופניים, בואו בקורקינט, בואו ביחד, בואו לבד. בואו עם חברים, עם ההורים, עם הילדים, עם האישה, עם הבעל, עם הפיליפינית. בואו בריצה, בהליכה, עם הליכון או על כיסא גלגלים. בואו איך שאתם: בואו מימין, בואו משמאל, בואו מלמעלה, מלמטה או מהאמצע. העיקר שתבואו. זה קורה כאן, זה קורה עכשיו. אחר כך לא יהיו לכם תירוצים. כשתשאלו את עצמכם איפה הייתם כשזה קרה, תענו שהייתם. באתם. נחלצתם להציל את מדינת ישראל שהכרנו. תדעו שלא ויתרתם, שלא קיטרתם, שלא קיבלתם את הדין, שבאתם להילחם על הבית. זו אינה קלישאה. זו מלחמה על הבית.

זו אינה המלחמה של כחול לבן או של העבודה או של "השמאל" או של המרכז או של הליברלים או של השמרנים. זה לא קרב פרטי של גנץ, אשכנזי ובוגי או של עפר שלח, יאיר לפיד, אבי גבאי ואיציק שמולי. זו גם אינה המלחמה של דורית ביניש, דן מרידור ולימור לבנת. זו המלחמה של כל ישראלי שמאמין בחירות, שוויון, ערכי מגילת העצמאות ודמותה של ישראל כפי שהגו האבות המייסדים. של כל מי שלא מוכן לעריצות השלטון, שמכיר את המדרון החלקלק שאליו נידחק כשהכנסת תעמיד את השלטון מעל החוק ותשלול מבתי המשפט את האפשרות לבצע את תפקידם המקובל בכל מדינה דמוקרטית: ביקורת השלטון. 
 
זוהי מלחמתו של כל מי שלא מוכן שכנסת ישראל תהפוך לעיר מקלט לעבריינים. זוהי גם מלחמתם (כפי שמוכיחים הסקרים) של אנשי ימין, של הציונות הדתית, של הכיפות הסרוגות והשחורות, של מתפקדי הליכוד ושל מצביעיו. זוהי גם המלחמה של תומכי פתרון שתי המדינות והמדינה האחת. של תומכי ההתנתקות ושולליה. של אוהדי הפועל ומכבי (וגם בית"ר!). זוהי המלחמה של כל מי שחושב שישראל צריכה להישאר מדינה דמוקרטית. של כל מי שמביט צפונה, לטורקיה, ונחרד מול קווי הדמיון ההולכים ומתבהרים בין בנימין נתניהו לרג'פ טאיפ ארדואן. של כל מי שמאמין שצריך להגיד את האמת. של כל מי ששמע את ראש הממשלה מבטיח בקולו, פעם אחר פעם, לפני שבועות ספורים, שאין לו עניין לחוקק חוקים שיאפשרו לו להימלט מאימת הדין אחרי הבחירות. של כל מי שיודע שרגע אחד אחרי שהמהלך הזה יושלם, יאבד נתניהו את מעט האיזונים והבלמים שעוד נותרו בו.
 

להפגנה הזו צריכים לבוא כל אלה שלא מאמינים שאביחי מנדלבליט, איש הימין, איש בית"ר, אלוף במילואים וד"ר למשפטים, מזכיר הממשלה של נתניהו, שמונה על ידי נתניהו, קשר קשר להדיח ראש ממשלה מכהן ומשרת את שונאי ישראל. להפגנה הזו צריכים להגיע כל אלה שלא מאמינים שסגן ראש השב"כ, איש הציונות הדתית הממלכתית והמתנחל לשעבר רוני אלשיך, שמונה על ידי נתניהו, ניהל מסע רדיפה נגד ראש הממשלה ומשפחתו. להפגנה הזו צריכים להגיע כל מי שלא מאמינים ששי ניצן, פרקליט המדינה, חניך בני עקיבא וישיבת "נתיב מאיר", נשבע להפיל את נתניהו. וגם כל מי שיודע שרז נזרי, המשנה ליועמ"ש, איש ישיבת "מרכז הרב" וישיבת ההסדר בחיספין, לא מנסה לתפור תיק לנתניהו. וכל אלה שיודעים שעשרות חוקרי להב 433 ועשרות הפרקליטים הכי בכירים במשרד המשפטים לא חברו יחד, בשירות ה"דיפ סטייט" הסמולני, לבצע הפיכה בישראל. 
 
להפגנה הזו צריכים לבוא כל מי שזוכרים שראש הממשלה הקודם, אהוד אולמרט, נשלח לכלא בעוון שחיתות והתפטר מתפקיד ראש הממשלה עוד בטרם הוגשו המלצות המשטרה נגדו. בהפגנה הזו צריכים להיות כל אלה שיודעים שפופולריות אינה מקנה לאף אחד חסינות פלילית, שאין קשר בין תוצאות הבחירות לחקירות ושלטון החוק. צריכים להצטרף אליהם גם כל אלה שיודעים שב־9 באפריל בנימין נתניהו ניצח בבחירות, אבל לא זוכה מכל אשמה בבית המשפט ואין שום קשר בין שני המסלולים האלה (בחירות והליכים פליליים). להפגנה במוצאי שבת צריכים להתייצב כל מי שקראו את חוק העונשין, סימן ה' (שוחד), סעיפים 290־297, שם נקבע במפורש כי שוחד אינו רק "בצע כסף". להפגנה הזו צריך להגיע כל בעל מצפון בישראל. 
 
הטור המלא יפורסם בשעה 16:00