גם מי שעוד לא יצא לו לקנות רכב בחייו בטח יודע שיש דרכים לגיטימיות לשלם בהן וכאלו שקצת פחות. כך למשל, זה ברור שעובדים בסוכנות רכב ישמחו אם תשלמו באשראי או בצ'קים, אך יעיפו אתכם מכל המדרגות אם תנסו לשלם להם בגמלים, עזים או במנוי בארומה. או לפחות זה יהיה המצב ברוב המדינות. בסין, לעומת זאת, תוכלו כנראה לקנות רכב כמעט עם כל דבר, אפילו כסף קטן.
אם זה נשמע לכם הזוי, תחשבו איך הרגישו העובדים בסוכנות למכירת רכבים במחוז חביי במזרח סין, כשנכנסה אליהם לקוחה עם 66 שקים של עודף. אך לאחר שהתאוששו מההלם הראשוני, הם אמרו לה שזה לגמרי בסדר שהיא תשלם על הפולסווגן פאסאט, שעולה 190,000 יואן סיני (27,540 דולר), במטבעות. לצורך המשימה המאתגרת, הנהלת הסוכנות גייסה למשימה 17 עובדים, שעמלו קשה וספרו את הכסף במשך שלושה ימים רצופים.  

אך בשלב כלשהו, בסוכנות הבינו שזו משימה בלתי אפשרית ועצרו כשהגיעו ל-130,000 יואן סיני (18,840 דולרים). את השאר, האישה החסכנית נאלצה לשלם כמו כולם, באשראי. בסרטון מהאירוע אפשר לראות את העובדים המותשים יושבים על הרצפה וסופרים את הכסף, כשסביבם המון שקיות ומטבעות מפוזרים לכל עבר. את המטבעות שספרו הם הכניסו לקופסאות גדולות שנשלחו לבנק.
 

אז מה בעצם הסיפור שעומד מאחורי כל הכסף הקטן הזה? על פי חדשות Cangzhou Daily, האישה, שהייתה בבעלותה מסעדה קטנה, צברה המון כסף קטן במשך השנים, והחליטה לחסוך אותו. לאחר עשר שנים היא הניחה שיש לה מספיק עודף כדי לקנות רכב, אך הכמות הייתה כה גדולה שהיא חששה שזה יהיה מסובך מדי להפקיד את הכסף בבנק. מסיבה לא ברורה, היא חשבה שלעובדים בסוכנות הרכבים יהיה קל יותר להתמודד עם המטבעות.