חומרי חקירה מתוך תיקי 1000, 2000 ו-4000 בהם חשוד ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיכים להתפרסם גם הערב (שישי), כאשר ב"חדשות 13" הציגו תמלילים מתוך מחקירתו של יאיר נתניהו בפרשת "בזק-וואלה". במהלך החקירה, תקף נתניהו הבן את חוקריו וטען כי הם נטפלים לאביו. "למה אתם חוקרים רק את אבא שלי?", תקף על פי הדיווח. "אתם רוצים לפגוע רק בו? למה אתם לא חוקרים את גדעון סער?".

 
ככל הנראה, נתניהו הבן התייחס לשמועות שהיו בעבר נגד גדעון סער, אולם אין לכך בסיס כלשהו. הוא עצמו הגיב בטוויטר לדיווח, אותו הביא לפרסום אביעד גליקמן, ואמר כי "אם כבר אתה מביא ציטוטי חקירה באופן בלתי חוקי, למה לא נתת את ההמשך?".
בחדשות 13 דווח בנוסף כי מעדויות בתיקי 1000 ו-2000 עולה כי מו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס, העביר מסרים לרה"מ נתניהו ולמיליארדר ג'יימס פאקר כי מערכת היחסים של נתניהו הבן עמו מעוררת תשומת לב של עיתונאים, והמליץ לו "להפחית את התדירות של הביקורים" בביתו של פאקר. 

תגובת נתניהו, כפי שהובאה במהדורה: "אנחנו מצרפים את ההדלפה המגמתית והמסולפת הזו לתלונות על הדלפות קודמות שהעברנו ליועמ"ש. דינה של כל הדלפה פלילית כזו היא עד שלוש שנות מאסר".