אישה כבת 40 נהרגה הערב (שבת) לאחר שככל הנראה נורתה באזור רמלה. האישה, שנפצעה באורח אנוש, הובאה ברכב פרטי לחבירה עם צוותי מד"א בכביש 44, סמוך לניר צבי. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצועה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים "אסף הרופא" תוך כדי פעולות החייאה, אך שם כאמור נקבע מותה. עד כה, לא ידוע מה הרקע לאירוע ומי גרם לפציעתה. 



במקביל, התקבל דיווח על פצוע ירי שפונה עצמאית אל בית החולים "אסף הרופא", כשהוא פצוע באורח בינוני. הקשר בין המקרים נבדק. כוח משטרה הגיע לבית החולים והנסיבות נבדקות.

מוקדם יותר היום נהרג צעיר בן 18, תושב דליית אל כרמל, שנפצע באורח אנוש במהלך קטטה עם צעיר נוסף. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו כי פינו את הצעיר לבית החולים כרמל, כשהוא במצב אנוש עם פציעה חודרת מדקירה בפלג גופו העליון, אך בתום פעילויות החייאה, נאלצו לקבוע את מותו. הודעה נמסרה למשפחתו. 



במשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע החמור, ודיווחו כי פצוע נוסף, תושב כפר בגליל בן 10, נעצר ומעצרו יוארך בהמשך בבית המשפט בהתאם לצורכי החקירה. 
בנוסף, צעיר כבן 20 נפצע היום ברהט, כנראה לאחר שנדקר. הצעיר פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, לאחר שהגיע למרפאה מקומית בעיר, כשהוא פצוע באורח בינוני עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון.