גופת אישה כבת 50 נמצאה בדרך רחבעם זאבי בעיר עם סימני חניקה על צווארה, המשטרה פתחה בחקירה. מן המשטרה נמסר כי התקבל דיווח על גופת אישה שנמצאה בשטח פתוח. המשטרה פתחה בחקירה והגופה נבדקה על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי ותועבר להמשך בדיקה במכון לרפואה משפטית. 

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א מאיר אביבי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 50 שוכבת מחוסרת הכרה מאחורי שיחים ברחוב כשהיא ללא דופק וללא נשימה. אזרחים שעבדו במקום סיפרו לנו שהם ראו אותו ומיד הזעיקו את כוחות החירום. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".


חשד לרצח בראשון לציון

אתמול נורתה למוות אישה בת 40 סמוך לרמלה. אישה, שנפצעה באורח אנוש, הובאה ברכב פרטי לחבירה עם צוותי מד"א בכביש 44, סמוך לניר צבי. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצועה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים "אסף הרופא" תוך כדי פעולות החייאה, אך שם כאמור נקבע מותה. עד כה, לא ידוע מה הרקע לאירוע ומי גרם לפציעתה.



במקביל, התקבל דיווח על פצוע ירי שפונה עצמאית אל בית החולים "אסף הרופא", כשהוא פצוע באורח בינוני. הקשר בין המקרים נבדק. כוח משטרה הגיע לבית החולים והנסיבות נבדקות.