איחוד מאכזב: להקת הבנות האהובה מהניינטיז, הספייס גירלס, פתחה את מופע האיחור המדובר לו ציפו רבים בחצי השנה אחרונה. סיבוב ההופעות החל בדבלין ביום שישי האחרון, אך למרות הציפיות הגבוהות, רבים מהצופים התלוננות על הסאונד ה"נוראי" בזמן ההופעה.



כזכור, אחרי חרושת השמועות שצצו ברשתות החברתיות ובאתרי המוזיקה לאורך השנה שעברה, בתחילת נובמבר להקת הבנות הכי מפורסמת בעולם, הודיעה כי היא חוזרת. כפי שהעריכו כולם, ויקטוריה בקהאם לא לקחה חלק בחגיגה, היא מעדיפה להשקיע את זמנה ומרצה בעולם האופנה, ופחות במוזיקה.





ההופעה בסוף השבוע הייתה הפעם הראשונה בה הלהקה עלתה על הבמה מזה שבע שנים, וארבע בנות ההרכב המוזיקלי הופיעו מול 70 אלף מעריצים נלהבים. עם זאת, רבים מבאי המופע התלוננו ברשתות החברתיות על בעיות סאונד קשות. "יש בעיה עם הקהל במופע של הספייס גירלס, האנשים יושבים בכלל שלאף אחד אין מושג איש שיר מנוגן עכשיו. הסאונד הוא עד כדי כך גרוע!", כתבה אחת הגולשות. "זהו הסאונד הכי גרוע ששמעתי בחיים, המון אנשים עוזבים בכעס", כתב גולש אחר. 



מלאני B, המכונה "סקרי ספייס" התייחסי לביקורות וכתבה כי ההופעה הבאה, "תהיה טובה הרבה יותר", והוסיפה: "תודה שהגעתם למופע שלנו בדבלין, נתראה בעיר קארדיף, נקווה שהקולות והסאונד יהיה הרבה יותר טובים...".









כזכור, הפעם האחרונה שהבנות הופיעו יחד הייתה בטקס נעילת האולימפיאדה ב-2012, לפני זה – יצאו לסיבוב הופעות ב-2007 ו-2008. בחודשים האחרונים היה נדמה שמשהו קורה מאחורי הקלעים, כשהבנות העלו תמונה משותפת לרשתות החברתיות, והשיח סביב איחוד הציף את הרשת.