נקבע מותו של הפועל בן ה-21 שנפל היום (ראשון) מגובה באזור התעשייה באשקלון. מבית החולים "ברזילי" באשקלון נמסר, כי הפועל הובא במצב קשה מאוד לחדר המיון עם פגיעות רב מערכתיות והועבר מיידית לחדר הניתוח, אך שם כאמור, מת מפצעיו.



הפועל נפצע לאחר שנפל מגובה תוך כדי עבודתו במפעל באזור התעשייה הדרומי באשקלון. חובשים באיחוד הצלה סניף אשקלון העניקו לו טיפול רפואי ראשוני.



חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, בן טטרו, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר שוכב מחוסר הכרה בתוך המפעל כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתיות לאחר שנפל מגובה של מספר מטרים. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל קיבועים, הרדמה והנשמה ופינינו אותו במצב אנוש לבית החולים".



הבוקר הגישה פרקליטות מחוז דרום  לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום בגין גרימת מוות ברשלנות נגד מעסיק, יצחק בן חמו, אשר העסיק עובדים בגובה בניגוד לתקנות בטיחות בעבודה וכתוצאה מכך, עקב רשלנותו, נפל אחד העובדים מהגג ונהרג באוקטובר 2016. התיק הועבר לפרקליטות לפני חמישה חודשים, לאחר חקירת משטרה במשך שנתיים.



על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ואדים סיגל, הנאשם, שהיה הבעלים של עסק לעבודות מתכת ומסגרות, סיפק שירותי מסגרות עבור המפעל של חברת "איסכור שירותי פלדות בע"מ" בקריית גת.



"בעוד המנוח שוהה על הגג עם שאר העובדים ועוסק בהחלפת לוחות איסכורית, הוא דרך על אחד מלוחות האיסכורית עשוי פלסטיק שהונח במקור על הגג. כתוצאה מכך, הלוח נשבר, והמנוח נפל מהגג דרך הפתח שנפער בו", נכתב בכתב האישום. "תוך כדי הנפילה, המנוח נחבט בעוצמה במכונה שעמדה על רצפת המבנה, מתחת לגג. תוצאה מהתאונה המנוח נחבל חבלות קשות בכל חלקי גופו ונפטר כעבור מספר שעות בבית-החולים. התאונה על תוצאותיה הקטלניות אירעה עקב רשלנותו של הנאשם".