סוף טוב: חמישה בני משפחה וחברים שיצאו אתמול (ראשון) בשעה שלוש בצהריים עם סירת מפרשית לשיט מחוף הדקל בכנרת הובילו להקפצת כוחות גדולים בשעות הערב לאחר שקרוביהם דיווחו כי נותק עמם הקשר וטרם שבו לחוף. כוחות משטרה, הכוללים שתי סירות של שיטור ימי כנרת וסירה נוספת של רשות הכנרת, הוקפצו לזירת האירוע וערכו סריקות במים ביחד עם מסוק משטרתי שהוקפץ וכוחות נוספים שהצטרפו לחיפושים. 


בסופו של דבר האירוע הסתיים בבשורות טובות לאחר שחמשת הנעדרים, אב, שני בניו וחבריהם, אותרו כשהם בריאים ורק סובלים מהיפותרמיה קלה, כאשר מצבו של אחד מהם מוגבר כבינוני. הסירה עמה יצאו לשייט התהפכה וכיוון שאינם יודעים לשחות נשארו צמודים אל הסירה ההפוכה, חלקם על הסירה וחלקם בתוך המים. החמישה פונו לבית החולים פוריה בטבריה ולאחר זמן קצר שוחררו הארבעה שהיו במצב קל.
מציאת הנעדרים בכנרת. קרדיט: דוברות משטרת ישראל

מהמשטרה נמסר כי "בסמוך לשעה 01:00 אותרו הנעדרים בסמוך למפרשית כשהיא הפוכה, בריאים ושלמים בעזרת זיהוי הכטב"מ, במרחק של כ-7 קילומטרים מהחוף. צוותים של שיטור ימי הגיעו למקום וחילצו את הנעדרים כשהם בריאים ושלמים. הם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים".

מדוברות רשות הטבע והגנים נמסר ש"חמישה אנשים שיצאו היום אחר הצהריים בסירת מפרש לשוט בכנרת ונעלמו נמצאו עכשיו על ידי פקחי היחידה הימית של רשות הטבע והגנים שהם בחיים. לאחר שנעלמו ולאחר מספר שעות של חיפושים הצליחו למצוא את האזרחים כשסירת המפרש הפוכה שלושה אזרחים עליה ושניים במים. הפקחים של היחידה הימית מצאו אותם בעזרת אמצעי לראיית לילה טרמי. הם הקפיצו כוחות  משטרה לסיוע ופינוי האזרחים".

עוד נמסר כי "הפקחים תחקרו את הילדים, יצאו למים וראו נקודה חמה במכשיר הטרמי.  כשפגשו את האזרחים הם דיווחו כי הם לא יודעים לשחות, הסירה התהפכה ולא ידעו מה לעשות לכן נצמדו לסירה".