משתתפי העונה של "חתונה ממבט ראשון" נפגשו בכפר הנוקדים שבמדבר. לכאורה, מקום עם מלא חושות ובעלי חיים מזיקים שנחמד לשתות בו ולגלגל זמן וחומרים. בפועל, הזוגות השוו למי יש יותר גדול. זאת הייתה השוואה מיותרת, כולנו כבר יודעים שלירן הכי שווה שם. למרות שבפרק של אתמול כל הגברים היו נסבלים, מה שהדגיש את המופרעות של הנשים. מקווה שצוקית ישנה טוב הלילה, מאמינה שהיה לה קשה לצפות בפרק ששודר.



1. הבנות היו בלחץ שיא לקראת המפגש. אני קצת מבינה אותן, זה כמו להגיע למלתחות של הקאנטרי, להתפשט ולראות מה אלוהים נתן לך ומה אלוהים (או ד"ר קליין) נתן לה. אי אפשר להימנע מזה, אנחנו תחרותיות ואם חלילה נגלה שמישהי פחות יפה מאיתנו השיגה גבר יותר אטרקטיבי משלנו - אנחנו לא נסלח לאנושות על זה. מי מאיתנו לא שאלה את עצמה פעם: איך, איך הכונפה הזאת השיגה אותו?!





2. אתמול היינו עדים למופע האימה של דיקלה, צוקית ואורטל. זה התחיל בהתמוטטות עצבים של דיקלה כאשר גילתה שאלון שכח (או איבד) את טבעת הנישואים שלו. לא הבנתי למה דיקלה מייחסת לזה חשיבות. מהצד זה נראה שדיקלה חסרת ביטחון וכל דבר קטן מערער אותה, הרגיש לי מאוד ילדותי הקטע עם הטבעת. במיוחד, כשכולנו יודעים שאלה עם הטבעות - בוגדים הכי הרבה. מחזקת את ידו של אלון שסבל אותה כל הנסיעה, לפחות הוא הרגיע אותה עם טילון ג'מבו (פחמימות וסוכרים תמיד עושים לנו את העבודה). האמת, עד היום אני לא מאמינה לו שהוא באמת איבד את הטבעת - זה נראה שהוא התכוון להשאיר אותה, ואז חזר - ולמצלמות עשה את עצמו מחפש. לכאורה.



3. צוקית התחילה את החופש הזאת ברגל שמאל. עוד כשהם הגיעו לכפר ופגשו גבר עם מלא ראסטות, היא ציינה בפני איש הראסטות שדודו מת על ראסטות ורוצה ראסטות. לא צריך להיות חדי עין כדי להבין שדודו, חתיך ככל שיהיה, לא התברך ברעמה שיכולה להחזיק ראסטות ושהוא קירח.


היא לא אמיתית, לסבתא של בעלי יש יותר טאקט.





4. דני, הפסיכולוג חובב הראשים האהוב עלי בכל העולם, זיהה שדודו מפחד שצוקית תעשה לו פדיחות. באסה, כי אכן כל הפחדים של דודו התממשו. צוקית לא סתמה את הפה מהרגע שהיא נכנסה לאוטו ועד הרגע שהלכה לישון - אם היא בכלל הלכה לישון. בגללה, אחרי הפרק נטלתי 2 אדוויל לכאבי ראש. האוויר של המדבר השפיע עליה כמו סמים וכל התכונות הבולטות (ולפעמים המעצבנות) שלה - הוקצנו, עד כדי כך שהפכה לבלתי נסבלת. השיא היה כשצחקה על התחביב של דודו. כשצוקית לבד עם דודו היא מגלה התלהבות מהתחביב של מלחמת העולם השנייה, אולם ליד אחרים היא מתנהגת כאילו שהיא לא יודעת מי זה האיש המוזר הזה. אם הייתי דודו הייתי הופכת עליה את האבטיח, אין דבר יותר מתסכל מלראות את בת הזוג שלך עפה על עצמה ועוד על חשבונך.



5. הפסיכולוגים ישבו מאחורי הקלעים כמו חיים הכט ב-"יצאת צדיק" ולרגע קיוויתי שהם יצאו מהאוטו המסחרי ויתנו ללירן גביע. בטח האינבוקס שלו עמוס בהודעות מרווקות כמו האינבוקס של אביב אלוש בימים אלה. ולא בכדי - הגבר מתגלה כדבר הכי שווה על המסך. לא מסתדר לי שהוא רווק בן 42, את הדבר הלוהט הזה היו צריכים לחטוף עוד כשהיה ברחם אימו!



6. כמו תמיד, היחידה שנשארה נאמנה לעצמה ולא ניסתה לעשות רושם הייתה שירי. היה לי קשה לראות אותה מיוסרת לצד כל הזוגות שהפגינו דביקות ומזמוזים בחצי שקל. איך אמא שלי אומרת: "כל הזוגות הדביקים שהיו לנו בחבר'ה פעם - היום גרושים". שירוש, דביקות ומזמוזים הם לא מדד לכלום. נהפוך הוא, לפעמים הם באים לכפר על משהו אחר.



חתונה ממבט ראשון. צילום מסך
חתונה ממבט ראשון. צילום מסך



7. יוגב אמר שהוא יודע שזאת לא תחרות אבל הוא מרגיש שהם הכי חזקים שם. יש אמת בדבריו, הם אכן מתאימים ואתמול הם לא שרפו אחד את השנייה: הוא יודע להרים ובת אל יודעת לפנק, מעל הכל יש ביניהם כבוד הדדי וזה נעים לצפייה. יחד עם זאת, בת אל השוויצה שהם כל הזמן עושים משהו מיוחד, ודווקא ההשווצה הזאת - גרמה לי להרים גבה. כולנו יודעים שהמבחן האמיתי הוא השגרה ואני לא חושבת שהם ישרדו אותה. שניהם צמאים לריגושים ובנישואים הדבר הכי מרגש זה שהוא מקפל את הכביסה בהפתעה.



8. אלון כיכב בסוף השבוע הזה ועשה את העבודה. הוא הצחיק, הקסים וגם שיחק אותה פסיכולוג העונה. בניגוד לצוקית, כל המינגלינג הזה בא לו טבעי. לעומתו, דיקלה איבדה את זה, אני באמת לא מצליחה להבין מה בקונספט הלחיץ אותה, אם יש פה סוכן של רסקיו - בבקשה תציע לה בקבוק מתנה. היה מצחיק לראות אותה יוצאת באמצע הארוחה ואת אלון יוצא אחריה - רק בשלב הקינוח. חלילה לא יפספס את האנטריקוט… מבינה אותו, עדיף סטייק מלא שומן מאשר עוד חפירה של דיקלה.



9. מאמינה שבעולם הבא עידו יגיע לגן עדן. ככה לימדו אותי, מי שחי בגיהנום - מגיע לגן עדן. אם יש באורטל טיפת הוגנות - היא חייבת לשחרר את עידו בחזרה. אני חושבת שהוא גבר אטרקטיבי ומאמינה שהוא יסתדר מכאן לבד. הם נראים כמו זוג נשוי של 20 שנה - אבל שלא סובל אחד את השנייה. אפילו הפסיכולוגים הבינו שזה לא יפה מה שהם עשו לעידו. אי אפשר לנצח עם האישה הזאת - כשהוא מדבר איתה היא מתרחקת וכשהוא שותק היא מתעצבנת. אם הייתי רעה - הייתי משאירה אותה במדבר עם כוס מים ופרעצל - שתסתדר לבד. (זורקת לעידו פה רעיון).



חתונה ממבט ראשון. צילום מסך
חתונה ממבט ראשון. צילום מסך



10. על מי עוד לא דיברתי? נכון, על שרונה וליאור. נו טוב, מה יש לדבר עליהם? הדבר הכי מעניין שקרה להם הוא הפציעה של ליאור והשיער של שרונה במדבר (שמתם לב שהשיער שלה נראה אתמול אחרת? הוא היה שופע. זה נראה כאילו היא סוף סוף חפפה). הם ניסו למכור לכולם שאצלם הכל דבש. הקטע שכולם האמינו להם: שרונה באמת אחלה בחורה וליאור מצחיק במידה מסוימת. הם כמו רוטב סלסה ושוקולד - טעים לחוד אך לא הולכים ביחד.



11. מה שבטוח, המדבר הזה הוציא מהזוגות את כל השדים. כשהם דיברו על נשיקה בחופה: שירי הבינה שכולם כבר עושים סאדו ושלישיות ורק היא מייבשת את לירן עם נשיקה בלחי, דיקלה הבינה שאולי היא חגגה יותר מדי מוקדם ורק שרונה לא הבינה מה הבעיה בסקס ללא תקשורת קלה. ואם חשבתם שצוקית עצרה כאן - טעות מרה בידכם. הצצתי לפרק הבא וזה נראה שהיא המשיכה להטיל אימה. רק אנטילופה תעזור לה. דודו תהיה חזק. 


עידו רוזנבלום, חתונה ממבט ראשון. צילום מסך
עידו רוזנבלום, חתונה ממבט ראשון. צילום מסך