דודו אהרון ממשיך להסתבך: אחרי משבר מתוקשר עם אמו, שכלל כישוף שהטילה במטרה להפריד בינו לבין בת זוגו שיר רוזנבלום, ולאחר מכן פרידה מתוקשרת בין השניים, הפרשה ממשיכה לרדוף את הזמר הים תיכוני, וכעת הוא מסתבך עם שדרן הרדיו אליקו.



שדר הרדיו המצליח של רדיו 91FM, ואחד האנשים המשפיעים בתעשיית המוזיקה הים תיכונית, יצא אמש למתקפה נגד אהרון בתוכנית "אנשים" ב"קשת 12". מוקדם יותר, בראיון ל"חדשות סוף השבוע" טען אהרון שאליקו ניצל את אמו, ציפורה, זו שהטילה עליו כישוף, והקליט אותה בלי שהיא יודעת שהיא בשידור. אליקו לא נשאר חייב ותקף: "דודו אהרון משקר".





"כל הסיפורים שאמא שלו לא ידעה שהיא מתראיינת ושהיא לא ידעה שמצלמים אותה בבית זה שקר מוחלט", אמר אליקו בראיון לחיים אתגר ומרב מילר, "אני קיבלתי טלפון מההורים של דודו והמארגן הקודם של דודו, אייל מלכא. ההורים של דודו ביקשו להתראיין בתכנית שלי בשידור חי ולבקש סליחה ממלכא כי היה ביניהם סכסוך. תוך כדי השיחה לוקחת את הטלפון הגברת 'התמימה' ציפורה אהרון, ומספרת כי דודו ואותה גברת שהייתה איתו אז לא פתחו לה את הדלת ולא אפשרו לה לעלות הביתה. היא הייתה טעונה".



למה דודו אהרון שיקר בראיון?
"אתה מצפה שדודו אהרון יעלה ויגיד 'אמא שלי עלתה לשידור וטינפה עליי ועל האקסית שלי'? גם אני הייתי בשוק באותו יום. אז בצעד פחדני הוא בוחר לשבת בטלוויזיה ולשקר. ברור לי שדודו יודע את האמת כי סיפרתי לו אותה וגם אייל מלכא יודעת את האמת. הם ידעו שהם עלו לשידור והיא פשוט התפרצה".





"חיים, אני רוצה לשאול אותך שאלה", הוסיף אליקו. "בכתבה דודו אומר שאמא שלו לא יודע שהיא צולמה ולא שהיא עלתה לשידור, אולי היא גם לא ידעה שהיא באה להשתתף בריאליטי יחד עם דודו?"



אתם מדברים? אתה משמיע את המוזיקה שלו?
"ברור, אני לא עושה עם המוזיקה שלו שום חשבון. דודו יכול לצלצל אליי ואני פה אומר בדיוק מה שקרה – ההורים שלו ביקשו לעלות לשידור. שדודו לא יישב בטלוויזיה ויספר סיפורים של קורבן או שאמא שלו מסכנה שניצלו את תמימותה. היא לא תמימה ובטח שלא דודו".



ממנהל יחסי הציבור של דודו אהרון, עופר מנחם, נמסר בתגובה ל"אנשים": "דודו אהרון אינו נוהג לנהל את ענייניו ומחלוקותיו עם איש זה או אחר בתקשורת, את מה שהיה ויש לו להגיד לאליקו הוא יעשה באופן פרטי ואישי".