עדי גליקמן הודיעה היום (שני) על התפטרותה מתפקידה באגף הדוברות של משרד המשפטים. ככל הנראה, הידיעה הזו לא הייתה מעניינת אף אחד, אולם עדי היא אשתו של אביעד גליקמן - כתב חדשות 13 שמרבה לפרסם חומרים מתוך החקירות הפליליות של משפחת נתניהו במשטרה, מה שהוביל למתקפה עליו ועל אשתו מצד בנו של רה"מ, יאיר נתניהו, בטענה כי עדי היא זו שמדליפה את החומרים.



לטענת גליקמן, לפרישתה מהתפקיד אין קשר לתפקיד לטענות של נתניהו נגדה, אולם הבן יאיר כבר מיהר לצייץ: "וואו. נו אני עיתנואי חוקר או לא?! מזל טוב לאביעד ששודרג לתפקיד הדובר הראשי!". בכל מקרה, מעולם לא נמצאה הוכחה לכך שעדי גליקמן אכן הדליפה חומרים מן התיקים, והתפטרותה כאמור אינה קשורה לטענתה לתפקיד של בעלה בחדשות 13. 


"הגעתי לגיל המתאים ל-restart", כתבה גליקמן בדף הפייסבוק שלה. "אחרי שנים מאתגרות ומרתקות עבורי כעורכת דין ואשת תקשורת, ככתבת משפט וכדוברת, אני מתרגשת לגלות עולמות תוכן חדשים, לצאת לדרך חדשה ולכבוש יעדים נוספים. לפני קצת יותר מעשר שנים, כשעבדתי כעורכת דין, החלום מהילדות, להיות עיתונאית, לא עזב אותי. אודי הירש היה הראשון לתת לי הזדמנות וקיבל אותי לעבודה ככתבת המשפט של וואלה! חדשות".
"אחרי וואלה! חדשות נחתתי בבית הספר הכי טוב לתקשורת וניהול - אגף דוברות, הסברה ותקשורת במשרד המשפטים", כתבה. "בעשר השנים האחרונות נגעתי כמעט בכל זוית בתחום המשפט: זכויות מיעוטים, פטנטים, תאגידים, חופש מידע, פרטיות, פשיטות רגל ועוד. למדתי לעומק את הזירה הציבורית, התמודדות עם ביקורת ומשברים, ייזמתי רעיונות, ניהלתי קמפיינים ולמדתי ניו מדיה ודברור בעידן הרשתות החברתיות (זוכרים את הביפר?)".

"אני יוצאת עם הרבה ידע, המון חלומות ורעב להתחדשות", מסרה. "תודה למשה כהן מורה הדרך ולאמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים, על השראה של עשיה ומקצוענות. To Be Continued....".


רק לפני שלושה ימים חשף אביעד גליקמן במהדורת חדשות 13 כי במהלך חקירתו במשטרה, תקף נתניהו הבן את חוקריו וטען: ""למה אתם חוקרים רק את אבא שלי? אתם רוצים לפגוע רק בו? למה אתם לא חוקרים את גדעון סער?".
נתניהו הגיב לדיווח ואמר כי "אם כבר אתה מביא ציטוטי חקירה באופן בלתי חוקי, למה לא נתת את ההמשך?".

לפני כשבועיים, כאשר אביעד גילקמן פרסם חומרים נוספים מתוך התיקים, תקף יאיר נתניהו: "לא זה לא אמיתי. בתור נקמה על שחשפתי את ניגוד העניינים בינו לבין אשתו עדי, דוברת הפרקליטות,  אביעד גליקמן משתמש בקשריו הפליליים עם הפרקליטות כדי לנקום בי ומביא רסיסי רכילויות שקשורות אלי (באופן סלקטיבי מאלפי שעות תמלול מסע הציד שלהם) ומשתמש בבמה של ערוץ 13 כאמצעי נקמה פרטי".



יש לציין, כי נתניהו הבן לא הכחיש את הדיווחים עצמם מתוך חומרי החקירה, אלא העדיף לתקוף באופן אישי את הכתב ורעייתו על ההדלפות מהם.