חברת LiveU הישראלית, העוסקת בפתרונות וידאו מבוססי IP, הודיעה כי פרנסיסקו פרטנרס, קרן פרייבט אקוויטי (private equity) אמריקאית המשקיעה בחברות טכנולוגיה מובילות בתחומן, יחד עם שותפתה להשקעה, קרן IGP Capital, רכשו את השליטה בחברה מבעלי המניות הקיימים שלה בסכום של כ-200 מיליון דולר.

מהחברה נסמר כי : "בעזרת התמיכה של המשקיעים החדשים, LiveU תרחיב את תנופת הצמיחה שלה גם לשווקים חדשים הכוללים את עולם הספורט והמדיה הדיגיטלית. מטה החברה ומרכז הפיתוח של LiveU ימשיכו לפעול מישראל ולספק פתרונות שידור ללקוחותיה ברחבי העולם".

שמוליק וסרמן, מנכ"ל ומייסד משותף ב LiveU הוסיף כי המהלך "יאפשר לנו להתמקד באסטרטגיה ארוכת הטווח ובמטרות הצמיחה שלנו לטובת הלקוחות, השותפים ועובדי החברה. מדובר בצעד של הבעת אמון ביכולות הטכנולוגיות של החברה ועוד צעד לקראת הפיכתה לפלטפורמה העיקרית לשידורי לייב בעולם".

החברה הישראלית מספקת פתרונות ניהול והפצת וידאו מתקדמים ליותר מ-3,000 לקוחות ב-130 מדינות. עד היום גייסה החברה כ-50 מיליון דולר ב-4 סבבים, והיא מעסיקה כ-230 עובדים ביותר מ-20 טריטוריות ברחבי העולם.

החברה הוקמה ע"י שמוליק וסרמן (מנכ"ל) אביחי כהן (מנהל הסניף האמריקאי) וד"ר רוני אוחיון (CTO) והטכנולוגיה שלה היא הפתרון המועדף על גופי שידור בין-לאומיים, מדיה מקוונת, ארגוני ספורט, סוכנויות חדשות ומדיה חברתית להעברת שידורים חיים.

וסרמן. צילום: יח"צ

"אנו שמחים לתמוך בהמשך הצמיחה של LiveU", אמר ערן גורב, שותף בפרנסיסקו פרטנרס. "LiveU היא חברה המוכרת כמובילה בתעשייה, ויחד עםIGP , בשילוב המומחיות שלנו ושל צוות הניהול של LiveU ,החברה תמשיך לפתח ולשווק פתרונות ווידאו מתקדמים. בנוסף, נרחיב את בסיס הלקוחות ונקדם את יעדיה האסטרטגיים של החברה".

מריו רזיני, מנהל בפרנסיסקו פרטנרס, הוסיף כי "תעשיות הטלוויזיה והמדיה נכנסות לשלב של חדשנות ושינוי ו-LiveU תוכל לסייע ללקוחותיה לנצל את ההזדמנות הזו בזכות עמדתה כמובילה בשוק".

אסף הראל, שותף ב-IGP , הוסיף "אנו שמחים לגבות את החברה ואת אנשי המקצוע המוכשרים שלה.LiveU  ממוקמת באופן ייחודי בשוק המדיה העולמית ואנו שמחים לתמוך בחברה וביוזמות השקעה חדשות לצורך הגדלת התבססותה כחברה מובילה עולמית".

צחי הלל, שותף מנהל בפיטנגו, ממחזיקות המניות הגדולות ובין המשקיעות הראשונות בחברה, הוסיף אתמול  "שמוליק, רוני ואביחי פיתחו מוצר חדשני ששינה את הדרך בה מועברים שידורים חיים. הפיתוח של  LiveU מאפשר העברת שידורים חיים מיידיים, מכל מקום בעולם לכל מקום בעולם, ומשפיע על כל אחת ואחד מאתנו בצריכת המדיה היומית שלנו. צוות החברה השקיע את כל מרצו בשנים האחרונות, והפך את המוצר למוביל שוק ולסטנדרט בתעשייה, וזו גאווה גדולה ללוות אותם מתחילת הדרך במסע היפה הזה."