השחקן הבריטי קיט הרינגטון אשפז את עצמו במוסד טיפולי עם סיום הסדרה "משחקי הכס" בה הוא השתתף, כדי "לטפל בבעיות אישיות", אמר נציג מטעמו הלילה (רביעי) לאתר "ניוזפיד".



"קיט החליט לנצל את ההפסקה מעבודה בלוח הזמנים שלו כדי לבלות זמן מה במסע בריאותי במטרה לעבוד על מספר נושאים אישיים", כתב הנציג באי מייל ששלח לאתר החדשות.



ההבהרה מצידו של הנציג הגיעה לאחר שביום שישי דיווח אתר הרכילות "page 6" כי הרינגטון בן ה-32 ביקר במרפאת בריאות יוקרתית בקונטיקט מספר שבועות לפני סיום שידור הסדרה ב-19 במאי. לפי הדיווח, הרינגטון, שסובל מהתמכרות לאלכוהול ומתשישות נפשית, עבר טיפול התנהגותי קוגניטיבי, מדיטציה ותרגילים פסיכולוגיים אחרים כדי להתמודד טוב יותר עם מתח הקשור בסיום הסדרה.



הרינגטון אמר בראיון שנתן לפני מספר שבועות  ל"וראייטי", כי לאחר שגילה מה יהיה גורלו בסיומה של הסדרה הוא החל ללכת לטיפולים. "זה היה הזמן שבו התחלתי טיפול והתחלתי לדבר עם אנשים. הרגשתי מאוד לא בטוח, ולא דיברתי עם אף אחד", אמר השחקן.



באותו ראיון אמר השחקן כי "התקופה האפלה ביותר" עבורו הייתה כאשר דמותו -  ג'ון סנואו  - מתה וחזרה לחיים. "לא אהבתי את ההתמקדות של הסדרה בג'ון. זה מפחיד ומשתק כשאתה הופך להיות 'הצוק' של תוכנית טלוויזיה שנמצאת בשיא כוחה", סיכם.