לקראת בחירות חוזרות? המגעים הקואליציוניים לא מראים סימנים כלשהם של התאוששות, ועד סוף היום (רביעי), אם לא תהיינה הסכמות מרחיקות לכת בין הליכוד לישראל ביתנו, החוק לפיזור הכנסת ה-21 צפוי להיכנס לתוקפו, והציבור ייגש בשנית לקלפיות, בתוך כחצי שנה. בתוך כך, יו"ר כולנו משה כחלון סיכם על ריצה משותפת עם מפלגת הליכוד בבחירות הבאות, וקיבל בתמורה שריונים ברשימת הליכוד, ביניהם גם מקום 35 ברשימת הסיעה לכנסת.

בנוגע להתפתחויות אלה, דיברה חברת הכנסת אסנת מארק, מקום 35 במפלגת הליכוד בכאן רשת ב': "כל השיח סביב אם אני באופן אישי אהיה בחוץ או בפנים זה פחות מה שחשוב כרגע. מה שחשוב כרגע זה שלא יהיו בחירות, כי טובת המדינה היא שלא יהיו בחירות. ככל שיתגבשו הגושים, ויהיו איחודים במפלגות, המנדטים יעלו ואני אהיה בכנסת הבאה. אבל אנחנו במאמצים אחרונים להביא את אביגדור ליברמן למצב שהוא מצביע בעד הממשלה ולא גוררים את המדינה לבחירות מיותרות".
"אני אמרתי שלא אלך נגד החלטות של הליכוד, ובקשות של ראש הממשלה", הוסיפה מארק. "כשיושב ראש התנועה מבקש משהו, הליכודניקים לא הולכים נגדו. אני סומכת על ראש הממשלה במה שהוא עושה, אבל הצעתי גם הצעה אחרת לגבי שיבוץ כחלון. אני לא חושבת שכחלון באמת מביא הרבה מנדטים לליכוד. אבל לא אלך נגד הדעות של הליכוד".
עוד הוסיפה חברת הכנסת האחרונה ברשימת הליכוד שנכנסה לכנסת ה-21: "אנחנו במפלגה דמוקרטית, ואנחנו יכולים להציע הצעות אחרות. אם ראש הממשלה חושב שנכון לליכוד לצרף את כחלון, זה יביא לנו יותר מנדטים ויהיו פחות מפלגות קטנות שיסחטו אותנו, אז צריך לתת גיבוי לראש הממשלה". "אני חושבת שבסוגיה הזאת, גם אם אצטרך לשלם מחיר כבד כדי שהליכוד יישאר בשלטון - אני מוכנה לשלם", אמרה מארק.

חברת הכנסת לא פסחה גם על ביקורת על הגורם המעכב של המו"מ הקואליציוני, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן: "המטרה היא שיהיו כמה שפחות מפלגות קטנות. תראו מה ליברמן עושה. אם ליברמן רוצה הוא יכול לפתור את הבעיה בשלוש שניות. החרדים עשו כברת דרך במהלך המו"מ הקואליציוני. אם ליברמן היה רוצה ניתנו לו כל האופציות האפשריות".