טיסות ישירות לארץ השמש העולה: "אל על" תפעיל קו טיסה ישיר מתל אביב לטוקיו, יפן, כך פורסם היום (רביעי). הקו צפוי להתחיל לפעול במהלך מרץ 2020,  וזאת באמצעות שלוש טיסות שבועיות במטוסי הבואינג 787 דרימליינר החדשים של אל על. משך הטיסה הישירה לטוקיו יעמוד על 11 ורבע שעות בלבד. אורכה של טיסת החזור יעמוד על 12 וחצי שעות.



השקת הקו היא חלק מאסטרטגיית החברה להרחבת רשת יעדיה בהתאם לביקושי הקהל הישראלי והתיירות הנכנסת לישראל, במקביל להתחדשות צי המטוסים של החברה. לאחרונה השיקה בחברה קווים לסן פרנסיסקו, ניס ומנצ'סטר ותחל להפעיל טיסות ישירות ללאס וגאס, שיקגו ואורלנדו (בחודשי הקיץ).



מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "יפן הפכה לאחד מאתרי התיירות המבוקשים בעולם, וכעת יוכלו גם הישראלים לבקר בה באמצעות טיסה נוחה וישירה במטוסי הדרימליינר החדשים. בשנתיים האחרונות קיבלנו פניות רבות מלקוחותינו להפעלת טיסות ישירות של אל על ליפן. על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, כ-40,000 ישראלים ביקרו ביפן בשנת 2018 במקביל לכניסתם ארצה של 20,000 יפנים. התנועה בשנים האחרונות גדלה בקצב גבוה ואנו בטוחים כי פתיחת קו תעופה ישיר בין המדינות תוסיף להגדיל את התנועה ותחזק באופן משמעותי את הקשרים הכלכליים והמדיניים בין ישראל ויפן."



שטרסבורגר הוסיף: "הטיסות הישירות ליפן מצטרפות לשורת יעדים ישירים חדשים שהשיקה אל על בתקופה האחרונה, לרבות סן פרנסיסקו, לאס וגאס ושיקגו, ומהוות הרחבה משמעותית של אופציות התיירות, הבילוי והגישה לאנשי עסקים ותיירים ליעדים אלה באופן ישיר".