רוב האנשים שיש להם חיות מחמד ישמחו לחלוק איתם את המיטה וירגישו מאוד בטוחים בחברתם, בייחוד כשמדובר בכלב או חתול. אבל כדי לישון לצד חיית המחמד של זולקיף צ'אודהארי, תושב פקיסטן, צריך הרבה מאוד אומץ שכן מדובר במלך הג'ונגל, הלא הוא האריה. צ'אודהארי בן 33, אב לילד בן שנתיים, קנה את האריה "בבר" לפני חצי שנה כשהיה רק גור קטן.


כעת, בבר כבר הפך לאריה גדול ואימתני במשקל 77 ק"ג, שזקוק ל-8 ק"ג של בשר נע מידי יום לפחות. אך למרות הסכנה הטמונה בכך, צ'אודהארי מאפשר לבבר להסתובב בחופשיות ברחבי ביתו, ואפילו יש לו חדר משלו עם מיטה, מזרן מפנק ומזגן.
 
לדבריו, הוא לא דואג מכך שהאריה המגודל יפגע במשפחתו או בבנו, ואין לו שום תכניות לקשור אותו או לשים אותו בכלוב. "אני לא חושש שהוא יתקוף אותנו, ואפילו הבן שלי משחק איתו", הוא סיפר לחדשות caters, "לעולם לא אקשור את בבר, אני אוהב אותו כאילו היה הבן שלי".
 

 
למרות שברוב המדינות החזקת חיית בר מנוגדת לחוק ונחשבת להתעללות, צ'אודהארי טוען שיש לו אישור מיוחד מהרשויות להחזיק את בבר בביתו. על הבחירה התמוהה בבבר הסביר שהוא "מאוד אוהב אריות", לכן החליט יום אחד לקנות אותו ב-4,050 דולרים בלי להתייעץ עם משפחתו. 
 
לשמחתו, לא רק שבני משפחתו שמחו על כך, מאז הם מגיעים לבקר אותו כל יום כדי לראות את בבר. ככלל, האריה המגודל הפך את צ'אודהארי לסלב מקומי, ומידי יום מגיעים אליו המון אנשים כדי לצלם סלפי עם בבר.  אך למרות שהוא טוען שבבר הוא כמו ילד עבורו, הוא מודה שהוא מתייחס אליו יותר כאל כלב: "אני מוציא אותו לטיולים, מאלף אותו ומאכיל אותו כמו כלב. הוא מאוד ידידותי אלי ואוהב אותי וגם מאוד ונהנה לשחק איתי".