אם יש לכם אייפד, כנראה שאחרי שתקראו על המקרה הבא תשקלו לבדוק פעמיים (ואפילו שלוש פעמים) בכל פעם שאתם מרימים אותו. אומנם זה לא משהו שקורה בדרך כלל, אבל לפעמים דווקא במקומות האלו עשויים להסתתר היצורים הכי לא צפויים, ולרוב זה לא נגמר טוב. 

על כך יוכל להעיד רוי סיוורטסון, תושב ניו המפשייר, ניו אינגלנד, שחטף את שוק חייב כשננשך בידי עטלף שהתחבא בכיסוי האייפד שלו. סיוורטסון בן ה-86 ישב על כורסא בסלון עם האייפד בידיו, וכשניגש לסגור את הכיסוי חש כאב קל באצבעו. "הרגשתי עקיצת דבורה קטנה" הוא סיפר לחדשות WMUR-TV, "אבל כשהסתכלתי לתוך הכיסוי, מאחורי גב האייפד, יצא ממנו עטלף".



מאחר שהוא לא רצה לפגוע בו, אבל גם לא לחטוף עוד ביס הוא הוציא אותו החוצה. "לחצתי עליו עם הכיסוי, מה שאני בטוח שלא שימח אותו, והוצאתי אותו", הסביר, "בבוקר כשהתעוררתי ראיתי אותו וחשבתי שהוא בסדר. אבל אז בלילה מצאתי אותו מת והבנתי שיתכן שיש לי בעיה". מתוך חשש שאולי העטלף היה נגוע בכלבת, סיוורטסון מיהר לחדר מיון שם קיבל טיפול מונע. 

מבדיקות שנערכו לעטלף התברר שהוא אכן היה חולה, וסיוורטסון עשה נכון שהגיע לבית החולים. כשנשאל איך נראה לו שהעטלף הצליח להיכנס אליו הביתה ולתוך כיסוי האייפד, ענה בהומור: "זה יישאר בגדר מסתורין, אבל הבדיחה שלי היא ש'בטח הייתה לו הסיסמה שלי'".