שבועות ספורים אחרי מערכת הבחירות הראשונה של 2019, הציבור חוזר אל הקלפיות - ולמרות העלויות הגבוהות של הבחירות, יש מי שמרוויח מכל העסק. תקופות בהן המועמדים לכנסת מתרוצצים בין אולפנים ומרבים להתראיין ולצייץ הן תור הזהב של תוכניות הסאטירה, ובראשן "ארץ נהדרת".



בשנים האחרונות, רצה הגודל ומערכות הבחירות נפלו על ימי השידור של "קשת", ובתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" העבירו שידורים מיוחדים ממש ביום בו נחשפו תוצאות המדגמים. גם אמש, יום השידור הקבוע של "ארץ" שיחק לטובתה, ובשעות שבכנסת ניסו להגיע להבנות אחרונות להרכבת ממשלה על מנת למנוע בחירות, ב"ארץ נהדרת" חגגו מהפיאסקו, בפאנל מיוחד שהועבר בשידור חי וניצחו במירוץ אל השלט של הצופים, גם את הריאליטי הוותיק של המתחרה "רשת 13" - "הישרדות".





ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש התוכנית "ארץ נהדרת" של הזכיינית "קשת 12" עם 18.6 אחוזי רייטינג, מול "הישרדות VIP" של "רשת 13" שגרפה 13.1 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם השקת "האזרח גואטה" שקיבלה 2.9 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 17.6 אחוזים ב"קשת 12" ו-7.5 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.9 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 9.8 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 11 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 5.9 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 6.5 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "מהצד השני" עם גיא זוהר הגיע אל החדשות עם 1.6 אחוזים.