יו״ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג, פנתה היום (חמישי) ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בדרישה לפתוח בחקירה נגד אביגדור ליברמן וראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת על רקע הציוץ שפרסם יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בנוגע לדרישות של ליברמן במו"מ הקואליציוני ב-2009 למינויו של יהודה ויינשנטיין ליועץ משפטי לממשלה.
"היום טען בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו כי המינוי של היועץ המשפטי לממשלה לשעבר יהודה וינשטיין היה דרישה קואליציונית של ראש מפלגת 'ישראל ביתנו' ח״כ אביגדור ליברמן במשא ומתן הקואליציוני שהתקיים לאחר בחירות 2009. את הדברים פרסם ברשת החברתית טוויטר", פתחה זנדברג, "מדובר בטענה חמורה אשר מעלה חשדות קשים כי ראש הממשלה בינימין נתניהו מינה יועץ משפטי לממשלה ממניעים שאינם כשרים ועל מנת לשרת את האינטרסים האישיים של אביגדור ליברמן במסגרת הסכמים קואליציוניים ולא את האינטרס הציבורי". 
עוד הוסיפה: "מתוך הדברים עולה גם חומרת הדרישה של ח״כ אביגדור ליברמן אשר הציב את הדרישה על מנת להמלט מדין ובכל ניצל את המנדט שקיבל מהציבור לרעה. הניסיון לנצל מינוי של יועץ לממשלה לטובת אינטרסים אישיים של פוליטיקאים חשודים כבר נעשה בעבר וזכור כפרשה המושמצת ״בר-און-חברון״ שגם בה מעורב ראש הממשלה. בשנת 1997 עלה החשד כי ראש הממשלה וראש מפלגת ש״ס אריה דרעי הגיעו להסכמה כי סיעת סיעת ש״ס תתמוך בנסיגת צה״ל מחברון בתמורה למינוי עו״ד רוני בן-און ליועץ המשפטי לממשלה אשר הבטיח עסקת טיעון מקלה לאריה דרעי במשפטו. לפרשה היו השלכות ציבוריות רחבות והיא הביאה לשינוי באופי היועץ המשפטי לממשלה". 

"כעת נראה כי גם לאחר בחירות 2009 פוליטיקאים החשודים בפלילים ניסו שוב לעשות ניצול במינוי היועץ המשפטי לממשלה לטובת אינטרסים אישיים. לאור הדברים החמורים הללו, אני פונה אלייך בדרישה לפתוח בחקירה מיידית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ונגד ראש מפלגת ״ישראל ביתנו״ ח״כ אביגדור ליברמן". 

מוקדם יותר, היועמ"ש לשעבר וינשטיין הגיב לציוץ. בהתייחסותו אמר כי "הדברים שכתב הם דברי הבל. לא הכרתי מעולם את ליברמן עד שהגעתי לממשלה כיועץ, לא שוחחתי ולא דיברתי. התיק נסגר מסיבות מקצועיות שפורטו והייתי סוגר גם היום. ראש הממשלה ודאי לא דיבר איתי על תיק, ולא היה מעז לדבר איתי על תיק באשר הוא".
 
מטעמה של משפחת נתניהו נמסר: "ב-2009 יאיר היה תלמיד תיכון שלא היה מעורב בכלל בעניינים פוליטיים. התגובה לעמוס שוקן מתבססת על דברים שנאמרו בשיח הציבורי בשנת 2015 סביב פרסום ספרה של עו"ד אביה אלף 'תיק ליברמן'". בישראל ביתנו גם התייחסו לציוץ של נתניהו הבן ואמרו: "מאז 1999 ועד היום מעולם לא העלנו כל דרישה במשא ומתן הקואליציוני בנוגע לבחירת יועץ משפטי לממשלה. הטענה האחרונה בנדון היא שיא חדש בשקרים ובפרנויות מבית המדרש של לשכת רה"מ ומקורביו. אנו מציעים למטה הליכוד לצרף באופן דחוף פסיכיאטר בעל שם וניסיון מוכח".