יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הצטרף הערב (חמישי) למתקפות נגד יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לאחר ההחלטה על פיזור הכנסת והליכה לבחירות חדשות, בעקבות הכישלון בהרכבת ממשלה. דרעי הכריז לאחר שכינס את סייעתו בירושלים כי "אני גמרתי עם ליברמן", וחשף: "הצעתי שנישאר מחוץ לממשלה ונתמוך מבחוץ". 



"הייתי משוכנע שנסדר את העניין, אבל הבנתי שראש הממשלה צדק", אמר דרעי, שהוסיף: "היו דרישות שלא יכולנו לקבל. פעם ראשונה שהרגשתי נסחט. אני מרגיש מאוד פגוע שהשתמשו בי, ובכל הציבור שלנו, בצורה של הסתה פרועה ביותר כדי לא לומר את האמת לראש הממשלה, ולא להגיד לרה"מ 'אני לא רוצה את נתניהו, הוא לא ראוי'. תגיד את זה. היה לו קשה לומר את זה כי הוא יודע שהרבה בזכות התמיכה בנתניהו הוא קיבל 5 מנדטים".
 
"הוא אמר שאנחנו לא משרתים ולא משלמים מסים, היה חסר רק שיאמר שיש לנו אף ארוך ושאנחנו לא מתקלחים", הוסיף דרעי. "אני מדבר בשם הציבור של ש"ס, וכשאני עושה השוואה עם הציבור שליברמן מייצג, אני מוכן לעשות השוואה בכל קטגוריה ולבדוק מי משלם יותר מסים ומי משרת יותר בצבא".
 
צילום: אבשלום ששוני
צילום: אבשלום ששוני


בתוך כך, הוא חשף כי "נתניהו אמר לי למחרת הבחירות שיש לו מידע והוא משוכנע שלא יצליח להרכיב ממשלה בגלל ליברמן. חשבתי שאני שומע דברים הזויים, אמרתי לו שהוא טועה". 

כשנשאל על המשך הדרך, אמר: "ש"ס היא חלק מהמחנה הלאומי, הליכוד הודיע שלא יישבו עם ליברמן. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי שיהיה רוב בלי ליברמן. אני סיימתי עם ליברמן".