ברגעים אלו מתבשל באולפן ההקלטות דואט חדש ומסקרן בין עדן בן זקן ועדן חסון. את השיר כתב והלחין עדן חסון ויפיק ויעבד מוזיקלית יעקב למאי. הדואט החדש מגיע רגע לפני שהשניים יוצאים למופע משותף שיתקיים בשני מועדים: ה-11 ליולי, מופע אליו נמכרו כל הכרטיסים, וה-13 ליולי. שתי ההופעות יתקיימו באמפי לייב פאר בראשון לציון. 



זו הייתה שנה אדירה עבור השניים. עדן בן זקן שחררה אלבום מצליח ששובר שיאי הצלחה בפלטפורמות הדיגיטליות, ושומרת על תואר זמרת השנה ואשת השנה במוזיקה ארבע שנים ברציפות. עדן חסון  נבחר לתגלית השנה וזכה בפרס אקו"ם.



בחודש שעבר הוציאה בן זקן את השיר "חצי מדינה", בו היא נשמעת רצינית מתמיד: היא פותחת (לכאורה) בשיר את כל הקלפים על חייה היומיומיים של כוכבת, עם קריצה שאפשר לפרשה (או שלא) כאוטוביוגרפית לגביה, בייחוד בבית הפותח את השיר: "חצי מדינה כבר ראתה לך את הטוסיק, החצי השני עוד די תקוע בחזה".



כזכור, בפברואר 2018 הופץ ברשתות החברתיות סרטון (מתועד במצלמות אבטחה) של הזמרת עירומה למחצה כשהיא מחליפה בגדים בחנות שבבעלותה של הדוגמנית נטע אלחמיסטר. אותו וידאו עשה רעש ברשת בדיוק ליום וחצי ובמדינה כשלנו, הועבר לידי טיפול משטרתי והומר בעניינים יותר חשובים מאי הנעימות שנגרמה לזמרת. מכאן, שאפשר לפרש את הבית הראשון כמתייחס או קורץ לפחות לאותה פרשיה.



בשיר הזמרת מגלמת חברה המנסה לדבר לליבה של כוכבת ולחשוף דרך מונולוג את היתרונות והחסרונות בלהיות סלב: דף האינסטגרם הפופולרי, המעריצים ואור הזרקורים, אך גם ההצקות, הטרדות המעריצים והחשש שיום אחד וכל זה ייגמר.